Január 4. (kedd)
Reggel a Sofia (Alvaro Soler, nosztalgikus volt) kíséretében felsétáltam a terembe és leültem Saci mellé, aki éppen zenét hallgatott.
- Mit hallgatsz? - kérdeztem mosolyogva.
- Hm? - kérdezett vissza. Nem hallotta.
- Mit hallgatsz? - ismételtem meg hangosabban, jól artikulálva.
Saci pislogott kettőt.
- Azon ott...! - mutattam a fülébe helyezett fülhallgatóra - Mit... - rajzoltam kérdőjelet a levegőbe - ...hallgatsz? - fejeztem be a mondatot a fülemre mutatva. Vicces volt. :)
- Jaaa! - biccentett Saci - One Direction - mondta egy fél pillanatra kirántva a fülhallgatót füléből, amit a mondat végén vissza is helyezett az eddigi helyére.
Rájöttem, hogy ebben a szünetben nem nagyon fogunk sokat beszélgetni, úgyhogy hagytam az egészet és előkészültem törire. Szerencsére nem felejtettem el az órarend váltást.
A többiek viszont igen.
- De tanárúúúr! Az előző órarendet nézve pakoltam! - ez volt a legsűrűbb mondat össze-vissza variálva.
Bioszra Hajdú lila (?) hajjal érkezett. Mindannyian megcsodáltuk, majd végighallgattuk azt is, ahogy a leendő fekete melírjáról beszél. Hát, jó. Ízlések és pofonok...
- Tegnap este ráírtam Ricsire, de még nem válaszolt - mesélte Saci szünetben, miközben egy ollóval megpróbáltuk kinyitni az egyelőre bontatlan epres Jana-t, amit a büfében vettünk.
- Biztos fog - mosolyogtam rá biztatóan.
Órák után ma is bevártam Sacit, majd hazafele újra kifakadtam neki a szilveszteriektől.
Ő az egyetlen ember, aki őszinte megértéssel végig tudja hallgatni a gondjaimat, nem szól le, hogy miért csináltam, hanem tényleg segíteni próbál. És ez fordítva is így van.
- Szerintem lehet, hogy felejteni akar, mert azt hiszi, hogy nincs esélye - mondta elgondolkodva.
- Remélem, azt azért nem - húztam el a szám, majd elköszöntem tőle a Petőfi utcánál, ahol le szokott válni tőlem.
Felejteni akar. Engem. Aki szereti. Cassot. Akit szeretek. Remek kilátások...
Sajnos teljesen logikus Saci gondolatmenete, így kijelenthetem, hogy tényleg életem hibája volt.Mai nap - 5/2: szóval így állunk. Casso el akar felejteni. De pluszpont azért, mert ma nem mászott rám senki. Hurrá. Pff...
BINABASA MO ANG
Egy pillanat, és beléd estem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..."
Teen FictionÖsszetört szívek, szerelmes pillantások, felejthetetlen emlékek. Nincs olyan kamasz, aki ezeket ne élné át, és a kedvenc zenéjét hallgatva, valami igazán nem ajánlott nasival a kezében merengjen ezeken. Így van ezzel főszereplőnk is - teljes nevén S...