19: Kont Waterloo

3.5K 221 10
                                    

Leonard:

-Dans etmeyi nereden biliyorsun nar çiçeğim?

Yvona yatak odalarında ayna kaşısında saçını taradıktan sonra yatağa yaklaştı.

Yvona:

-Tren stasyonunda çingenelerden ögrendim.

Leonard yatağa geçen karısını kolları arasına aldı.

Leonard:

-Senin orada ne işin vardı?

Yvona kafasını kaldırarak kocasına baktı.

Yvona:

-Hayatımın bir kısmı orayla ilgili Düküm..

Leonard sıkıca karısına sarıldı. Onu bir daha bırakmaya hiç niyeti yoktu. Bir daha öyle insanlarla da tanışmasını istemiyordu. Sadece yanında kalsa ve onu hep çok sevse yeterdi.

Leonard:

-Bundan sonra hep yanında olacağım. Hep..

Yvona gülümseyerek kafasını kaldırdı ve Leonardın çenesine bir buse kondurdu.

Yvona:

-Biliyorum Düküm..

Şu an Yvona kendisinden bile emin olmasa da, Leonard'dan kesinlikle emindi. Ve bu onu mutlu ediyordu.

Sabahın yağmuru yeri ıslatırken etrafa buz gibi hava hakimdi. Yvona mırıldanarak üzerindeki örtüyü daha da kendine sarıdı. Bir şeylerin ya da birilerinin yanağına, saçına dokunduğunun farkındaydı.

Leonard:

-Uyan artık, sevgilim..

Yvona duyduğu huzur verici sesle gözlerini kırpıştırdı. Görüntü netlesince gülümsedi.

Yvona:

-Günaydın.

Leonard:

-Günaydın tembel düşes.

Yvona dudağını büzdü. İçeri giren hizmetçi baş eğdikten sonra Leonarda baktı.

Suzy:

-Düküm kuzeniniz Kont Stephan geldiler. Kış bahcesine aldık.

Leonard kafasıyla onaylayınca Suzy odanı terketti. Yvona 'Kont' ifadesini duyunca merakına yenik düştü.

Yvona:

-Düküm, peki ya Kont Hamilton ve Leydi Ashleyn? Onları affettiniz mi?

Leonard dışarıdaki yağmura gözlerini dikti.

Leonard:

-Leydimi affettim evet ama Kontumuzu affetmem söz konusu dahi deyil.

Yvona kaşlarını çattı.

Yvona:

-Ama neden? Dükum, neden?

Leonard derin nefes aldı. Bir şeyler onu zorluyor gibiydi.

Leonard:

-Babamın ölümüne sebeb o çünkü, sevgilim.

Yvona'nın çatılmış kaşları hafiflerken ağzından bir kelime kaçırttı. Belki de isim.

Yvona:

-Leonard..

Leonard kadınının fisıltiyla dediği kendi ismini duydu. Yvonanın elini öptükten sonra gülümsedi.

sırlar ve tesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin