38: Westmoreland dükü, düşesi ve lordu

2.2K 165 0
                                    

Florida kışın doğayı terketmesini gülümseme dolu gözlerle izliyordu. Bu gün torunu malikaneye gelecekti.

Florida etrafta koşuşturan hizmetçilere emirler yağdırıyordu. Bu gün Westmoreland malikanesi baya sesliydi.

Florida:

-Ah, hayır, olmaz. Diğerini yerleştirin! Bunlar antika, Suzy, dikkatli olun! Jessy, koyu kırmızı renkte olmalı öyle değil!

Sofia basamakları yavaşça indi ve etrafta koşuşturan hizmetçilere baktı. Westmoreland malikanesi uzun süre sonra canlanıyor gibiydi.

Sofia annesine yaklaştı. Ve etraftakileri gösterdi.

Sofia:

-Noluyor, düşesim?

Florida ona seslenen kızına doğru döndü ve onu baştan aşağı süzdü. Öğle ki, Sofia bile kendisinden şüphe ederek elbisesine baktı.

Sofia:

-Sorun ne?

Florida kızının etrafında bir tur döndü ve elini Sofia'nın çenesine yerleştirdi.

Florida:

-Bu kiyafet olmaz!

Sofia:

-Ne demek olmaz? Niye olmaz? Noluyor?

Florida tam gidecekken dönerek kızına baktı ve gülümsedi.

Florida:

-Bu gün torunum geliyor.

Sofia:

-Ne yani? Ablam yani Ashley'ler buraya mı geliyor?

(Ashleyn ve Ashley farklı kişilerdir. Ashley Leonard'ın ablasıdır. Ashleyn ise Raymes'in eski nişanlısı.)

Florida kaşlarını çattı.

Florida:

-Hayır, tabiki de. Yvone ve torunum geliyor. Bu sabah düküm dedi. Sen de git doğru dürüst bir şeyler giyin.

Sofia gözlerini kocaman açtı.

Sofia:

-İyi de? Ama? Düşesim!

Florida çoktan bahçeyi süslemeye çıkmıştı bile.

Yvona birisinin saçını okşadığını yavaş-yavaş farkediyor gibiydi. Uykudan uyanır uyanmaz önünde Leonard belirmişti. Gözünü okşadı ve esnedi. Daha sonra Leonard'ın varlığını anlayınca hızla Leonard'a sıkıca sarıldı.

Yvona:

-Leonard? Geldin.

Leonard:

-Gelmeyeceğimi falan mı, sandın?

Yvona hayır anlamında kafasını salladı.

Yvona:

-Vincent uyandı.

Leonard:

-Biliyorum. Beni kapıda at üzerinde bir dük karşıladı. Oldukça onur vericiydi.

Yvona hızla yerinden kalktı ve uzun pencereye taraf koştu.

Yvona:

-Bu adam delirmiş! Daha yeni kalktı! Ne demek at üzerinde?!

Leonard kahkaha attı.

Leonard:

-Dur! Koşma!

Yvona pencereden dışarı baktı ve soğuk havanın tenine nüfuz etmesiyle hızla içeri girdi.

sırlar ve tesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin