33: Bu defa bırakmam!

2.9K 185 6
                                    

Leonard:

-Ağzını bıracakağım ve bağırmayacaksın.

Yvona evet anlamında kafasını sallayınca Leonard Yvona'nın ağzından elini çekti ve Yvona daha yeni ağzını açacaktı ki, iksinin de dudaklarını birbirine kilitledi.

Leonard Yvona'yı yatağa uzattı ve dudakları hâlâ birbirine nüfus ederken sıkıca sarıldı. Yvona ellerini Leonard'ın göğüslerinin üzerine koymuştu. İlk önce direnmişti fakat direnmek anlamsızdı.

Nefes nefese kalınca Leonard dudaklarını ayırdı ve alınlarını birbirine bastırdı.

Leonard Yvona'nın dudaklarına bakıyordu. Yvona ise gözlerini kapatmıştı.

Leonard:

-Nar çiçeğim..

Yvona gözlerini açmaya cüret edemiyordu.

Leonard:

-Neden bana demedin? Neden beni terkettin?

Yvona sonsuzadek gözlerini kapalı tutabilirdi. Şimdi ne yapacaktı? Gereksiz gurur Yvona'nın işi değildi. Ayrılmalarında tek suçlu Vincent'ken Leonard'ı, aşkını suçlayamazdı, değil mi? Leonard'ın daha oğlu olmasından bile haberi yoktu ki. Ama yine de Yvona'nın başkasına dokunmasına ihtimal vermişti ve üstelik başkasıyla evlenmeyi planlıyordu.

Şimdi bu işten nasıl kurtulacaktı? Vincent'in ve annesinin sonunu göremezdi. Onları bu kadar geç bulmuşken. Özellikle de annesini. Bir dakika. Leonard neden buradaydı? Ve böyle bir kıyafet giyinmişti?

Yvona gözlerini kocaman açarak ellerini üzerine koyduğu gömleğe baktı.

Yvona:

-Burada ne yapıyorsunuz, düküm? Ayrıca neden böyle giyindiniz?

Leonard:

-Benim sorularım bitmedi.

Tam o sırada kapı çalınca ikili o tarafa baktı.

Glodia:

-Kızım, müsait misin?

Leonard çatık kaşlarla kolları arasındaki kadına baktı. Kadınına baktı.

Leonard:

-'Kızım' mı?

Yvona Leonard'ı kalkmaya mecbur ettikten sonra hızla balkona çıkarttı ve kapını kapattı.

Duvara yaslanan Carles Leonard'a el salladı.

Carles:

-Nasılsın, eski dost?

Yvona hızla üzerini düzelttikten sonra oğlunu kolları arasına aldı.

Yvona:

-Müsaitim.

Glodia gülümseyerek içeri geçti.

Glodia:

-Aşağıda seni bekliyorduk.

Yvona:

-Antony çok huysuzlandı bu gece.

Glodia gelerek Antony'ini okşadı.

Glodia:

-Uykusu var gibi. Yorulmuş olmalı.

Yvona:

-Evet, yorulmuş. Ben uyusun geleceğim.

Glodia:

-Peki, güzelim.

sırlar ve tesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin