32: Bu bebek aynı sana benziyor, Leonard

2.8K 198 7
                                    

Yvona salonun kapısından giren ikiliye baktı.

Vincent:

-Burada istediğiniz kadar rahat edebilirsiniz, Mark Brown.

James:

-İnce düşünceniz için teşekkürler, Dük Mansfield.

Antony sanki bu adamdan huzursuzlanmıştı. Durmadan haraket etmeğe başlamıştı.

Yvona:

-Sakin ol, bebeğim.

Yvona Antony'inin kollarından tutarak yukarı kaldırdı.

Yvona:

-Daha yeni yemek yemedin mi, sen?

James ve Vincent yanlarına vardığında James leydiyi farkederek baş eğdi.

James:

-Düküm, uzun süre Fransada olduğumun farkındayım. Ne zaman evlendiniz?

Vincent boğazını temizledi.

Vincent:

-Kendisi benim kardeşim, Mark James. Daha sonra anlatırım.

James gözlerini kocaman açarak Vincent'e baktı.

James:

-Sabırsızlıkla bekliyorum, düküm.

Vincent Alice'ye baktı ve kafasıyla onayladı. Daha sonra Yvona ve James'e doğru döndü.

Vincent:

-Yemek masası hazır.

Leonard sınıra varınca hızla malikaneye geçti. Yağmur yerini kara vermişti. Havalar iyice soğumuştu.

Carles de Leonard'ın peşinden malikaneye girmişti ve ikili beraber çalışma odasına çıkmıştı. Sadece etraftaki hizmetçilerin selamlarını kabul etmiştiler.

Odaya girince Leonard Carles'e baktı.

Leonard:

-Bu soğukta ve karda sınırı geçmesi imkansız. Nereye saklanmış olabilir?

Carles:

-Haklısınız. Duyduğum kadarıyla Dük Mansfield ailesiyle beraber sınırdaki malikanelerine gelmişler.

Leonard ve Carles koltuklara geçtiler.

Leonard:

-Neden? Yılın bu zamanında?

Carles kendisi için doldurduğu kadehi Leonard'a uzattı ve kendisine yenisini doldurmaya başladı.

Carles:

-Bilinmiyor. Bilinen tek şey annesi ile yalnız olmadığı. Bir kadın mı varmış ne.

Leonard:

-Leydi Elizabeth mi?

Carles:

-Sanmam. Daha dün İngiltere gazeterinde 'London'da fiyasko' diye başlık olmuştu. Bazıları ayrıldıklarını bile dile getiriyor. Hem Leydi Elizabeth 'London Kış Festivaline' katılacaktır muhakkak.

Leonard ağzındaki içkiyi yuttuktan sonra yarım bir şekilde sırıttı.

Carles:

-Ne? Noldu, Düküm?

Leonard:

-Catelin sana yaptıklarında haklı. Belliki leydilerle fazlasıyla alakadarsın.

Carles:

sırlar ve tesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin