22: Vincent'in oyuncağı

2.9K 199 3
                                    

Sofia etrafta dolaşan abisine baktı.

Sofia:

-Ben cidden bilmiyorum, düküm. Odama gitmişdim. Yvona yemek masasına gelmiş olmalıydı.

Waterloo ve Düşes Westmoreland birbirlerine baktılar. Catelin Sofia'nın kolunu okşuyor ve çabuk sakinleşmesini diliyordu. Leonard etraftaki her kese haber vermiş, onlar Yvona'yı aramaya koyulmuştular.

Catelin:

-Fazla uzaklarda olamaz, düküm. Elbet bulunur.

Florida boğazını temizledi.

Florida:

-Belkide, düküm... kaçmıştır.

Her kes dikkatini Florida'ya yöneltti. Catelin kaşlarını çatarken Leonard sinirle odadan çıktı. Etraftaki her yere baktı. Yoktu. Hiç bir yerde yoktu!

Leonard:

-Neredesin, narçiçeğim?

Yvona gözlerini yavaş bir şekilde açmaya çalıştı. Kafası ağrıyor ve midesi bulanıyordu. Ayağa kalkmak isteyince buna gücü olmadığını farketti. Kafasının sağ tarafında bir şeyler alev almış yanıyordu. Elini kafasına uzatınca bir bez farketti. Çekecekken bir el ona engel oldu.

Joy:

-Kafan kanıyor. Dokunma.

Yvona Joy'u farkedince doğrulmak istedi fakat anlamsız çabalardı hepsi. Etrafa baktı. Tahtadan bir ev miydi? Neydi burası?

Yvona:

-Neredeyim ben?

Yvona tahtadan ev sandığı yerin yavaşça haraket ettiğini hissedince ürperdi.

Joy:

-Endişelenme. Sadece teknedeyiz.

Yvona:

-Ne demek teknedeyiz! Beni hemen Westmoreland malikanesine geri götür!

Joy kahkaha attı.

Joy:

-Saçmalama! Ve canın yansa bile doğrul ve bu mektubu yaz!

Yvona soru dolu gözlerle birazdan Yvona'nın mektubu olacak beyaz sayfaya baktı.

Yvona:

-Ne mektubu?

Joy:

-Veda.. Ya da daha doğmamış bebeğinin ölümünü mü istersin?

Yvona yutkundu. Joy nereden biliyordu? Daha kendisi bile emin olmadığı şeyi Joy nereden biliyordu?! Yvona karnına elini uzattı.

Yvona:

-Sen nereden biliyorsun?

Joy:

-Leydi Sofia.. Ah galiba ağzımdan kaçırdım.

Yvona anlamıyordu. Leydi neden böyle bir şey yapardı ki? Neden?!

Yvona:

-Neden? Neden Leydi Sofia?

Joy elindeki silahı Yvona'nın karnına tuttu.

Joy:

-Seç bakalım, Yvona. Bebeğin mi? Aşık olduğun adam mı?

Yvona yutkundu ve her iki eli ile bebeğini sarmaya çalıştı. Bu adice bir soruydu. Hem de fazlasıyla..

Sofia odasında o taraf bu tarafa geziyordu. Catelin ise yatakta oturmuş onu izliyordu.

sırlar ve tesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin