Yvona Kont Waterloo'dan duyduğu itirafın etkisinden hızla odasında o taraf bu tarafa yürüyordu. Ne yapacaktı? Leonard'a mı anlatmalıydı. Evet en mantıklısı buydu. Fakat bu malikanede Leonard'ı nasıl bulacaktı ki? Hızla odadan çıktı ve bir hizmetçiye yaklaştı. Bu soruyu hizmetçiden sorma çok saçma olsa da, sordu.
Yvona:
-Düküm nerede?
Suzy:
-Şu an evde değiller düşesim..
Yvona kafasıyla onayladı. Şimdi ise odasına kalkarak kocasının gelmesini beklemeliydi. Ta ki önünden geçtiği bir odadan duyduğu sese kadar.
Florida:
-Doğrusu, sen ve kuzenin beni şaşırttı, Victor. Yvona denen kızla konuşman fazlasıyla duyğusaldı.
Florida kahkaha attı.
Victor:
-Leonard izin verse, hemen götürüp giderdim düşesi.
Florida 'düşes' kelimesini duyunca eline yeni aldığı çay bardağını masaya bıraktı ve ağzını büzdü.
Florida:
-O kıza hiç yakışmıyor bu soy isim! Ah Leonard! Bizi kimlerle akraba yapıyorsun! Sana izin iste diyen kim Victor?!
Victor gözlerini kocaman açtı.
Victor:
-Nasıl yani? Ben.. Yvona'yı kaçırayım mı?
Kapının arkasındaki Yvona eliyle ağzını tuttu.
Florida:
-Leonard peşini bırakmaz. Onu tamamen silmemiz gerek.
Victor kafasıyla onayladı.
Victor:
-Sonra ise Kontes Waterloo olarak yeniden yazmalı..
Florida:
-Ah evet, evet neyse bak şimdi-
Yvona arkasından duyduğu sesle irkildi.
Nadya:
-Düşes iyi misiniz?
Yvona beyaz yüzüyle onayladı.
Yvona:
-Sorun yok.
Nadya ellerini Yvona'nın alınına yaklaştırınca Yvona geri çekildi. Midesi bulanıyordu ve şu an duyduklarının da mide bulantısında rolu vardı.
Yvona:
-Sorun yok dedim, Nadya!
Nadya irkilere elini geri çekti ve kafasıyla onayladı. Kenarda duran Suzy de bu sahneyi dikkatle izliyordu. Yvona hızla odasına geçti. Suzy Nadya'ya yaklaşarak elini omuzuna koydu. Yvona beklemediğinden irkikdi.
Nadya:
-Buyurun kahya Suzy?
Suzy:
-Korkma kızım benim. Sorun ne?
Suzy Yvona'nın gittiği tarafı gösterdi.
Nadya:
-Ben.. Ben hiç bir şey yapmadım kahya Suzy. Sadece.. Düşesim çok gergindi. Ben..
Suzy:
-Anladım.
Nadya:
-Ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sırlar ve tesadüfler
Historical Fictionİngilterenin en zengin, genç ve bir o kadarda yakışıklı Düklerinden Dük Westmoreland. Kaderine bir tren istasyonunda acımasızca karar verilen bir Rahibe. Dük Westmoreland ablasının düşmanına kaçmasından doğan Leydiyi ararken, Leydi Rahibe Yvona'ya...