Leonard aynada kendisine baktıktı. Hazırdı. Bu gün Londona gidecekti. Annesiyle konuşmalıydı. Venesiya meselesi bir çözüme ulaşmalıydı. En azından annesini ilgilendiren kısmı.
Yvon gözlerini açtı ve esnedi. Bu gün karlı ve fırtınalı kış yerini huzurlu bir kışa bırakmış gibiydi. Zaten Yvona gece uyuyamamıştı. Abisini, Vincet'i düşünürken uyuyamazdı tabi. Son 2 saat iradesi ve bedeni artık vazgeçmiş ve yerini uykuya bırakmıştı.
Yvona Leonard'ı ayna karşısında hazırlanırken buldu. Doğruca yataktan doğruldu.
Yvona:
-Nereye gidiyorusunuz, düküm?
Leonard Yvona'nın uyandığını farkedince ona doğru döndü.
Leonard:
-Londona. Halletmem gereken işler var, Yvony.
Yvona kaşlarını kaldırdı ve Leonard'a baktı.
Yvona:
-Peki, biz?
Leonard yatağa yaklaştı. Yatağın üzerinde oturdu ve Yvona'nın elini avucu arasına aldı.
Leonard:
-Vincent hâlâ uyuyor. Onun yanında kalmak isteyeceğini düşündüm.
Yvona kafasıyla onayladı.
Yvona:
-Peki. Haklısın.
Leonard:
-Tamam, o zaman.
Leonard Yvona'nın alınına öpücük kondurdu ve yataktan kalktı. Antony'e yaklaştı ve ellerinden öptü.
Yvona:
-Şimdi mi? Şimdi mi gidiyorsunuz?
Leonard huzurlu bakışlarla Yvona'ya baktı ve kafasıyla onayladı.
Yvona:
-Kahvaltı?
Leonard:
-Yaptım.
Yvona:
-Kahretsin. Saat kaçta kalktın ki?
Leonard:
-Saat kaç biliyor musun?
Yvona gözlerini açarak Leonard'a baktı.
Yvona:
-Sadece 2 saat uyumuş olmam gerekiyordu.
Leonard:
-Sen öyle zannediyorsun. Saat 1.
Yvona hızla yataktan kalktı ve saate baktı. Saati farkedince sinirle yatakta oyalanan Antony'e gözlerini dikti.
Yvona:
-Normalde her 2 saatten bir beni uyandıran, oğlum! Teşekkürler.
Leonard bir Yvona'ya, bir de annesinden kendi ismini duyduğuna göre her şeyden habersiz Antony'e baktı.
Yvona yavaş adımlarla Leonard'a yaklaştı ve koynuna sarıldı.
Leonard Yvona'nın beline kendi kollarını doladı ve saçına öpücükler kondurdu.
Yvona:
-Seni özleyeceğiz.
Yvona kafasını kaldırdı ve Leonard'a baktı. Leonard da o an Yvona'ya baktı. Daha sonra dudaklarını birleştirdi. Sonra ise Yvona'nın alınına öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sırlar ve tesadüfler
Historical Fictionİngilterenin en zengin, genç ve bir o kadarda yakışıklı Düklerinden Dük Westmoreland. Kaderine bir tren istasyonunda acımasızca karar verilen bir Rahibe. Dük Westmoreland ablasının düşmanına kaçmasından doğan Leydiyi ararken, Leydi Rahibe Yvona'ya...