Multimedya da Ece Mumay / Vazgeç Gönül var , istediğiniz yerde açıp dinleyebilirsiniz 💜
" senin en güzel yanın ne biliyor musun ? " büyük bir ciddiyetle konuşan Emir' e çevirdim bakışlarımı. Neydi benim en güzel yanım ? Bir şey söylememe fırsat vermeden tekrar konuştu.
" benim yanım "
Her genç kızın hayallerini süsleyen beyaz atlı prensi vardır. Bir gün karşısına çıkacağına inandığı kafasında oluşturulmuş eş profili. Aslında insan kalbinde kuruyor o aşk yuvasını ...
Herkes farklı farklı şekillendiriyor yüreğinde. Kimi sarı saç , mavi göz isterken kimide esmer ten , kahve göz tutkunu. Bunlar işin toz pembe kısmı her kim olursa olsun insan kendini seven birini ister hayatında.Ama her seven gelmez her gelen sever. Her hikayede mutlu sonla bitmez. Gider bazıları ...
Bu konuda deneyimliydim.
Gitmek istiyorsa bırakacaksın gitsin. Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin ?
Eskiden olsun , Kadir yanımda olsunda sevmesede olur diye düşünürdüm. Yanılmışım. Beni sevmeyecekse , gözleri her bana değdiğinde içi tiremeyecekse kalbinin ritmi değişmeyecekse yanımda olsa ne olmasa ne. Kalp zaten atıyor önemli olan ritmi değiştirmek. Ben beni sevmeyeni istemedim hayatımda. Sevmek ve sevilmek istedim. Seven sevdiği mutlu olsunda nerede olursa olsun diye düşünür. Ben Emirden sonra değişecektim bunu hissediyordum. Çünkü ilk defa tüm benliğimle sevildiğimi hissediyordum.Muhtaç olduğumuz duygulardandır sevgi. Herkes sevildiğini hissetmek ister. Sonsuzluk ister yüreğini koparanla , halbuki bilmez onsuzluğu tadacağını. Sevdanın kaçınılmaz sonu ayrılık sanırım ...
Gönül çarpıntınızla noktalarda değil , virgüllerde yer almak istersiniz. Nokta koyacaksan bile onunla sonlandırmak istersin. Çünkü nokta koyduysan bir kere çeviremeyeceksin onu virgüle. Ne bir soru kalmalı ne de tek bir soru işareti geriye !
Şuan durumumu en iyi anlatan kelimeyi sorsalar hiç şüphesiz sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer derdim. Zordu , sevmekte sevilmemekte...
'Fuzuliye sormuşlar sevmek mi daha güzeldir ? sevilmek mi ? '
Çoğu kişinin cevabı sevilmek olsada Fuzuli tam tersini söylemiş.
'Sevmek demiş. Cünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın! '
Doğru söylemiş kim sevildiğinden emin olabilir ki ?
Onun için ölürüm dediklerimizin yerini bile başkası dolduruyorsa sevildiğimizin garantisi yok , aldığımız nefesi geri verebileceğimizin garantisi olmadığı gibi.İlk defa ötesini berisini düşünmek istemiyorum. Sadece sevmek istiyorum. Kalbimden sevmek için izin aldığım kişi ise kocam.
Ne kadar komik değil mi ?
Evli olan iki yabancı olarak geçmişimi silip , geleceğim olan adamı sevmek istiyorum. Biliyordum , ayrılık yoktu bize bu kan kokan topraklarda...
Boşanmak diye bir kelimeden bile haberdar değildi Mardin. Ya evlilik dedikleri bu yolda hayatımı cehenneme çevirecektim ya da kendi ellerimle cenetten bir köşeye sahip olacaktım.Terasta sedirde oturmuş kahve içerken düşüncelerimden sıyrıldım.
Bilin bakalım kimlerle içiyorum kahvemi ?
Ben , tatlı görümcem ve kaynar kazana atmak istediğim kaynanam. Ben Berivanla yan yana otururken Ceylan hanım benim çaprazıma oturmuştu.
Dün yaşananlar aklıma geldikçe yüzümde aptal bir sırıtış meydana geliyordu. Uzun zamandır ilk defa böyle mutluydum. Dün huzuru , mutluluğu , heyecanı , korkuyu bir arada yaşamıştım ama değmişti. Aklım başımdan gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M Ü B R E M |TAMAMLANDI |
RomanceAcı çektiğini gösteren bir sesle konuştu."Ben seni gönlüme yara ol diye sevmedim ki; canıma can, geceme güneş, kışıma yaz ol diye sevdim " Gözlerindeki acı yüreğimi kavurmaya yetmişti. Ama yaşadıklarım bir türlü peşimi bırakmıyordu. Güvenemiyordum...