Trvalo to jen chvíli než si Sheila uvědomila, že je v pokoji sama. Se zájmem tedy zvedla hlavu, aby zjistila jestli je tomu opravdu tak. Bylo. Sheila se nad tím podivila. Kde a co dělaly Feliciana se Siennou?
V tu chvíli se jako velká voda bez klepání vřítila Feliciana. My o vlku, pomyslela si Sheila s úsměvem.
,,Co tu tak ležíš?" zeptala se Sheily vysmátá zlatovláska. Sheila nad ní jen protočila panenky a nechala svou hlavu znovu klesnout na polštáře. Nechápala, kde ta osoba pořád bere tolik energie.
,,Vaše výsosti princezno Sheilo Valentýno Valisijská, vaše lenost je do nebe volající!" zvolala Feliciana rozverně. I tohle Sheila ignorovala, malému úsměvu se však neubránila. Pro tohle Felicianu milovala. Ta holka si prostě nebrala servítky.
,,Kde jsi byla?" zeptala se radši.
,,Byla jsem vám zařídit tvůj ranní čaj na hlasivky a nejablečná jídla," odpověděla Feliciana s úsměvem. Sheila tentokrát vděčně přikývla. Tohle ji vůbec nenapadlo. Každé ráno totiž kvůli svým špatným hlasivkám potřebovala speciální čaj, aby jí pomohl rozhýbat hlasivky, kterým bez něj trvalo hodiny než začali fungovat. A na jablka měla alergii.
,,Ale řeknu ti... ten pohled, který mi věnoval. On se na mě vážně díval jako bych spadla z Vyskarty," zakroutila nad místním šéfkuchařem Feliciana hlavou. Sheila pouze povytáhla obočí. Tohle se jí vůbec nelíbilo. Všechno tady bylo tak ošklivé a lidé tak... zvláštní.
,,A kde je Sienna?" zeptala se Sheila ještě na svou komornou.
,,Zařizuje přenos tvých zavazadel," usmála se Feliciana. Sheila jí úsměv oplatila. Dokázala si to živě představit. Před ní a Felicianou byla Sienna tichá a zdrženlivá dívka, ale když plnila své povinnosti, tedy sloužila Sheile, dokázala někdy takové kousky, na které by si netroufla snad ani jinak o dost průbojnější Feliciana.
O tom se ostatně za chvíli přesvědčily. Do dveří totiž na rozdíl od své sestry po zaklepání a vyzvání vstoupila Sienna a v závěsu za ní šest mladíků, kteří táhli nejen Sheilina, ale i její a Felicianina zavazadla.
,,Vaše výsosti," uklonila se Sienna a když se už tak dost obtěžkaní mladící k podobnému počinu neměli, přísně na ně sykla a trhla hlavou. Mladí muži se poté začali jako o překot uklánět, přičemž se kvůli jejich zavazadlům div překlopili a nesletěli.
Sheila samozřejmě zachovala dekorum, jak se slušelo a klidně jim pokynula, aby se zvedli. Přímočará Feliciana si jako obvykle s něčím jako etiketa nedělala hlavu a na celé kolo se rozesmála.
Mezitím co Sienna instruovala muže o tom, kam uložit jejich zavazadla si Sheila s již uklidněnou Felicianou vyměnily úsměv, přičemž Sheila káravě zavrtěla hlavou a Feliciana nevinně pokrčila rameny.
,,Vaše výsosti, přejete si horkou koupel," oslovila Sienna Sheilu. Sheila s povděkem přikývla. Koupel by určitě uvítala. Sienna se mírně poklonila a zaměřila svůj přísný pohled na hlouček mladíků, jež už poučen se zachoval stejně
Jen co zmizeli ze dveří se dívky rozesmály. Teď si to mohla dovolit i Sheila. Když se dosmáli, Sheila zvážněla a pohledem si změřila Felicianu.
,,Feliciano... co si myslíš o lordu Korenu Mornewovi?" zeptala se Sheila. Koneckonců se svou gardedámou toho sdílela mnoho, tak proč ne tohle?
ČTEŠ
Dívka draků
AdventureJsem Sheila, princezna spojeného království Valisie. Nejmladší ze šesti dětí krále Uhra a kralovny Olívie Valirijských. Už po mém narození mě zasnoubili s největším, tehdy dvacetidvouletým, drakobijcem. Jako odměna za jeho zásluhy. Naše země nenávi...