,,Myslím, že bude lepší, když ti všechno vysvětlí Damien." Pronesla po Chvíli Cleméns a pro sebe se usmála.
,,Já žádného Damiena nevidím, takže mi to musíš vysvětlit ty." Poznamenala Sheila trefně.
,,Ale Sheilo... Víš přece, jak jsem ve vysvětlování špatná." Snažila se Sheilu přesvědčit Cleméns. Sheila se ušklíbla. Již měla tu čest s Cleménsiným vysvětlováním.
,,Tak kde je ten Damien?" Zeptala se netrpělivě. Sheila se sice smířila s tím, že se její vysvětlení nedostane hned od Cleméns, protože ta to doopravdy neuměla, ale to neznamenalo, že nebyla zvědavá.
,,Půjdeme za ním až ti bude líp." Usmála se Cleméns spokojeně, protože se jí povedlo hodit odpovědnost za vysvětlování na bratra.
,,Proč nepřijde on sem?" Zeptala se Sheila nechápavě.
,,Má moc práce a taky tě nechci moc zatěžovat informacemi, když ti ještě není úplně dobře." Objasnila Cleméns Sheile.
,,To zní hrozivě." Zasmála se Sheila. ,,V tom případě však myslím, že se již cítím dobře." Dodala po chvíli a nevinně se usmála.
,,Neříkala jsi ještě před chvílí, že tě strašně bolí hlava?" Zeptala se Cleméns nejistě. Sheila totiž byla očividně rozhodnutá vstát a přijít tomu celému na kloub.
,,To bude v pohodě." Mávla nad tím rukou a zvedla se do sedu. Trochu se jí přitom sice zatočila hlava, ale ona na to nedbala. Více jí zajímalo, že je vlastně stále v noční košili a že by docela potřebovala koupel.
,,Kde mám své šaty a nemohla bych si tu někde dát koupel?" Zeptala se proto Cleméns nejistě. Zvědavá sice byla, ale nemohla tu přece pobíhat neumytá a jen v noční košili. Otřásla se při pomyšlení, co by tomu řekly dámy v hlavním městě.
,,Jasně, hned to zařídím. Zatím si vypij ten čaj." Usmál se okamžitě Cleméns, vděčná že Sheila zůstane ještě nějakou chvíli v posteli.
Sheila si tedy znovu lehla a zamračila se. Co je tohle za hru, ptala se sama sebe. Nakonec však nad tím jen pokrčila hlavou. Aspoň není doma v dalším všedním dnu v paláci, ale aspoň trochu poznává svět. Ne že by na všedních dnech bylo něco špatného. Sheila dokázala najít zábavu i v těch nejvážnějších chvílích, ale tohle bylo přece jen o něco víc vzrušující.
,,Sheilo, koupel pro tebe je přichystaná a šaty ti tam za chvílí přinesu." Objevila se Cleméns ve dveřích a vyrušila ji tak z přemýšlení.
,,Dobře, díky." Přikývla Sheila a vztala. Tentokrát se jí hlava zatočila víc, ale Sheila to neřešila. Byla na to až moc zvědavá.
Přešla do vedlejší místnosti a tam se spěšně vykoupala a oblékla za Cleménsiné pomoci do jedněch ze svých zelených šatů.
,,Ještě vlasy." Vzpomněla si Sheila ve chvíli, kdy už se chystaly opustit pokoj. Cleméns nic nenamítala. Jen se posadila a sledovala, jak si Sheila zaplétá vlasy do jednoho z těch krásných, ale velmi složitých drdolů, které se nosili na královském dvoře.
,,Můžeme vyrazit." Usmála se Sheila na Cleméns. Ta jen přikývla a mlčky svou kamarádku vedla spletitými chodbami za svým bratrem. Nakonec otevřela dveře od velkého sálu, kde věděla, že se její bratr bude nacházet. Když si Sheila všimla, kam směřuje její pohled tak strnula. Dosud jí nedošlo, že když Cleméns mluvila o Damienovi, tak myslela toho Damiena.
ČTEŠ
Dívka draků
PertualanganJsem Sheila, princezna spojeného království Valisie. Nejmladší ze šesti dětí krále Uhra a kralovny Olívie Valirijských. Už po mém narození mě zasnoubili s největším, tehdy dvacetidvouletým, drakobijcem. Jako odměna za jeho zásluhy. Naše země nenávi...