,,Nevím jestli vás to zajímá, ale váš snoubenec lord Koren Mornew z vás po celou večeři nespustil oči."
V tu chvíli Sheila strnula. Bylo to sice jen pár vteřin, ale Koren si toho všiml. Neuhodl však proč, jelikož se Sheila ovládla a i přes to, že se moc chtěla otočit, tak se ovládla a neudělala. Řekla pak Alici.
,,Vážně? A co vy? Taky jste z něj za celou dobu nespustila oči?" Zeptala se Sheila nezaujatě.
,,Ne to ne. Na něj se celou dobu dívá Chloe." Zasmála se Elena.
,,Kdo je to?" Ptala se Sheila nezaujatě dál.
,,Chloe Noerani, je manželkou Noaha Noeraniho." Odpověděla mi tentokrát Alice a při tom nenápadně kývla na ženu sedící vedle sebe.
,,A proč se na něj dívala?" Otázala se Sheila nechápavě.
,,Je totiž do něj krapet... zakoukaná." Rozesmála se Elena.
Sheila povytáhla obočí. Zakoukaná do jejího snoubence? Jde to vůbec? Já myslela, ze 'zakoukat' se do něj je nemožné, ale jak se zdá , tak není.
,,Takže lady Chloe se líbí můj snoubenec? Není to trochu nevkusné?" Zeptala se Sheila stále s pozvednutým obočím.
V tu chvíli Elena i Alice vyprskly smíchy. Sheila si je tím získala. Líbila se jim už i předtím, ale teď si je získala už nadobro.
O tom však ona neměla ani tušení. Nikdy si lidi nezískávala vědomě. Oni šli prostě za ní. Následovali ji a ona si toho ani nevšimla.
Když se Alice uklidnila, rozhodla se na Sheile vyzkoušet ještě poslední test.
,,A co s tím hodláte dělat?" Zeptala se vážně.
Sheila se zamyslela. ,,Myslím, že je na každém, aby si vybral jak se bude chovat. A jestli se lady Chloe rozhodla chovat nevkusně, tak je to její věc." Odpověděla nakonec popravdě to, co si myslela.
Prošla s plným počtem bodů. Pomyslela si Alice. Princeznu Sheilu je vážně tady na Sever a ještě pro drakobijce škoda. Velká škoda. Měla by z ní být diplomatka. Je na ni skvělá. Hotový poklad.
,,Naučíš mě jak učesat ten účes co máš zrovna na hlavě?" Zeptala se Sheily nedočkavě Elena a zároveň tím změnila téma.
,,Jasně..." Usmála se Sheila, ale pak zaváhala. ,,Ale nevím kdy. Nevím jaký mám na zítra naplánovaný program." Usmála se Siena smutně.
,,Lord Mornew vám jistě bude chtít ukázat jeho a později i vaše sídlo." Odtušila Alice.
,,To bude asi na dlouho." Podotkla Sheila smutně.
Skutečnost, že bude muset strávit nějaký čas se svým snoubencem ji děsila.
,,Ano, je to procházka... řekněme na celé odpoledne." Sdělit Sheile Alice soucitně.
Sheilu měla co dělat, aby udržela lhostejnou masku když se to dozvěděla. Celé odpoledne?! Ve společnosti Korena Mornewa?! Tak snad ne!
V tu chvíli potřebovala Sheila aspoň chvíli na to, aby tu novinu střebala.
V tu chvíli si však Koren usmyslel, že od začátku večeře na Sheilu Promluví.
,,Šae, řekl bych, že je na čase probrat tvůj zítřejší program." Prohlásil Koren se svým typickým úsměvem, který se dá považovat spíš za úšklebek než za úsměv.
Agrrr. Už mi zase říká Šae a tyká mi. On je tak nevychobaný. To ho neučili, jak se správně chovat. Pomyslela si Sheila v duchu.
Zdřejmě ne. Usoudila po chvíli a správně.
,,Jistě." Usmála se Sheila, jako by ho v duchu vůbec nechtěla praštit po hlavě. A něčím hodně tvrdým.
ČTEŠ
Dívka draků
AvontuurJsem Sheila, princezna spojeného království Valisie. Nejmladší ze šesti dětí krále Uhra a kralovny Olívie Valirijských. Už po mém narození mě zasnoubili s největším, tehdy dvacetidvouletým, drakobijcem. Jako odměna za jeho zásluhy. Naše země nenávi...