Návrat

1.3K 96 1
                                    

Přesně podle dohody, další den odjeli domů. Těšili se. Hodně se těšili. I když je totiž divoký a chladný Sever krásný. Hlavní město bylo pořád jejich domovem.

Stejně jako minule jeli asi tři dny. Jejich nálada však byla o poznání lepší. Většinu cesty si povídaly a smáli se.

Když dojeli do hlavního města, několik lidí jejich kočáru věnovalo překvapené pohledy. Všichni znali princeznu Sheilu. Byla po celém království velmi oblíbená.

Všichni v hlavním městě taky věděli, jela za svým snoubencem. Nikdo však nečekal, že se od něj vrátí tak brzy.

Na hradě královské rodiny to taky nikdo nečekal. Kdyby napřed neposlali jednoho vojáka se zprávou, nikdo by je zpátky neuvítal.

Teď tu však již stála Sheilina nejoblíbenější sestra Theresa a spolu s ní i její nyní dvacetiletý bratr Thor. S ním si taky celkem rozuměla. Thor totiž rád chránil své sestřičky. A jelikož to u těch dvou starších nestihl, vynahrazoval si to na nejmladší Sheile a to je velmi sblížilo.

Kočár i s princeznou se zastavil na nádvoří. Pak už Sheila na nic nečekala, vyskočila ze dveří a rozběhla se vstříc Therese. S tou se objaly a následně se objala i s Thorem. 

,,Thesie, Thory chyběli jste mi." Usmála se.

,,Ty nám taky Shelly." Odpověděla Theresa. ,,Ale určitě jsi po té dlouhé cestě unavená že?" Zeptala se mě Theresa starostlivě.

,,Ano. Ani nevíte jak." Povzdechla si zmoženě.  

,,To jsme si mysleli." Vložil se do hovoru i Thor. ,,A proto jsme se rozhodli zatím udržet tvůj příjezd v tajnosti. Jinak by tu určitě stálo snad celé zaplnění nádvoří." Usmál se Thor.

,,Díky za vaši péči, ale myslím, že by tu nestál téměř nikdo." Pousmála se Sheila.

Sheila byla doopravdy hodbě oblíbená, ale ačkoliv to všichni věděli, Sheile to pořád unikalo. A možná i proto ji lidé měli tolik rádi. Vždy všem pomáhala. Bavila se i s těmi nejméně významnými sluhy a naslouchala ostatním. Brala to však jako samozřejmost. Nikdy za to nic nechtěla ani neočekávala.

,,No jasně." Pro točil Thor oči. Na sheilinu skromnost si už zvykli. 

,,Co budeš teď dělat?" Zeptala se radši Theresa. 

,,Spát." Usmála se Sheila slastně. ,,Ale ještě před tím si dám pořádnou koupel." Usmála se ještě víc.

,,A na večeři půjdeš?" Zeptal se zase pro změnu Thor.

,,Musím že?" Povzdechla si  a upřela své oči na Thora. Ten jen přikývl.

,,Theon tě bude určitě chtít vyzpovídat." Protočil oči. Ačkoliv měl k Theonovi skoro nejblíž z celé rodiny, ani on ho neměl moc v lásce. Theon byl velmi krutý a tyranský. Tak ho vnímali všichni. Jen jedna vyjímka tu byla a to jejich nejstarší sestra Thalie. Ta Theona zbožňovala. Byl jí vzorem už od útlého věku. Theon ji však jako ženuu náležitě přehlížel. O ženách měl jen takové mínění, že mají být doma těšit muže a rodit děti. Nic víc.

,,To nemůže pro jednou udělat vyjímku? Vždyť Sheila se Sheila tři dny kodrcala v kočáře." Rozčilovala se Theresa. Všem však bylo jasné, že nemůžou nic dělat. Theon byl král a nebylo dobré ho rozčílit.

,,No tak já to vidím tak, že si nedopřeju ani tu dlouhou a horkou koupel natož nějaký ten spánek." Povzdechla si Sheila zmučeně a zamířila spolu s Theresou do svých komnat, aby na večeři vypadala reprezentativně. Tudíž jako pravá princezna, kterou Sheila rozhodně byla.

Dívka drakůKde žijí příběhy. Začni objevovat