Lord Bertrand

1.2K 94 13
                                    

,,Jak vidím, tak se zde skvěle vyznáte i když jste tu teprve druhý den." Podotkla Sheila ohromeně. To jak se zde vyznal nani doopravdy udělalo dojem. Ona tu žije celý svůj život a i tak se tu někdy ztratí.

,,Je to jednoduché, Vaše výsosti. Stačí si jen v těch spletitých uličkách udělat systém." Usmál se lord Bertrand. Sheila však za jeho úsměvem slyšela chlad. Zamračila se tedy.

,,Vysmíváte se snad mé neschopnosti, zapamatovat si cestu?" Zeptala se mírně ostřejším tónem. Prve měla chuť, říct to hruběji, ale včas si vzpoměla na to, jak Theonovi záleží na tom, aby se zrovna tito hosté cítili spokojeně a aby na ně udělala dobrý dojem. 

,,Ne to ne, ale jistě by vaší orientaci pomohlo, kdyby jste si pamatovala určité body, v tomto případě některé výrazné chodby a jakým směrem vedou. A pak by jste i v té nejzapadlejší uličce věděla, kam by jste se měla dát, aby jste narazila na onu známou ulici." Vysvětlil Sheile lord Bertrand.

Sheila stáhla k sobě obočí a zapřemýšlela se nad tím co řekl. Přišlo jí to logické, avšak velmi pracné a Sheila si byla jistá, že by se svým štěstím nenašla správnou cestu ani tak. 

,,To je zajímavé." Pousmála se v odpověď. 

,,Myslíte si, že netrefíte ani tak. Mám pravdu?" Zeptal se s mírným úsměvem, který Sheile tentokrát připadal přirozený. Usmála se proto taky.

,,Ano, máte pravdu. Přesně na to jsem myslela." Odpověděla Sheila popravdě. Proč by se s tím taky měla tajit. Prokoukl ji.

,,No, už jsme tady." Pronesl tiše, když se zastavili. Sheila si toho ani nevšimla, ale před nimi se nacházely dveře od jídelního sálu. Trochu překvapeně proto povytáhla obočí.

,,Tak zase někdy." Usmál se na ni lord Bertrand a vstoupil dovnitř.

☆☆☆

,,Sheilo! Zlato, je to náhoda nebo se mám obávat? Proč jsi vešla na oběd spolu s lordem Bertrandem?" Otázal se hnědovlásky Thor když společně vyšli z jídelního sálu.

,,Proč by to mělo být k obávání?" Zeptala se Sheila nechápavě. Těmto věcem vůbec nerozumněla. Byla na to až moc nevinná a najivní.

,,Tomu ty nemůžeš rozumět." Pousmál se potutelně Thor. Ačkoliv byl ve většině věcí pomalejšího uvažování, tomuhle narozdíl od mladé princezny rozuměl skvěle. Poté však zvážněl. ,,Tak proč jsi šla s ním?" Zeptal se znovu a naléhavěji.

,,Toho naděláš." Zasmála se Sheila, ale nakonec odpověděla. ,,Byla jsem u lady Cleméns, pomoc jí s jejím šatnííkem, který byl mimochodem v hrozném stavu. Bylo tam oblečení i s osm let starým střihem. No věřil by jsi tomu? A v Akáncii to ještě považují za módní. Vůbec se k nim nedostaly nejnovější modely posledních dvou let. To..."

,,Sheilo!" Zavrčel Thor naštvaně. Nikdy neměl pro takové věci pochopení.

,,Jo, promiň." Povzdechla si Shela a dala se znovu do vyprávění. ,,Prostě jsem jí pomáhala s oblečením, aby ji ty naše... dvorní dámy nesežrali za živa. Cleméns je hodně milá a přátelská. Byla by škoda jí nechat v takovém průšvihu." Sheila se nachvíli odmlčela a podívala se při tom na svého bratra. Ihned jí došlo, že tohle ho doopravdy nezajímá. ,,To tě jak se zdá vůbec nezajímá, že..." Poznamenala suše a pokračovala. ,,Byl už téměř čas na oběd a on se zjevil u dveří, že chce doprovodit lady Cleméns, jenže ta na oběd nešla a tak jsem s ním odešla já, neboť mně by Theon vynechání oběda netrpěl." Dokončila Sheila konečně svou odpověď.

,,No, tak dobře." Schválil jí to nakonec Thor. ,,Ale Sheilo, dávej si na něj pozor. Něco mi na něm nesedí. Lord Bertrand je zvláštní, přímo divný. Moc se s ním nebav a na to, že je z Akáncie a Theonovi na něm záleží neber zas tolik ohledy. Tady jde o tvoje bezpečí." Dokončil Thor promlouvání do Sheiliné duše a Sheila si se znepokojením uvědomila, že neví jestli toto přání dokáže dodržet.


Dívka drakůKde žijí příběhy. Začni objevovat