So Hot performansını şaşırmadan ve bir yeri atlamadan tamamladığımızda, daha iki saniye bile geçmeden As If It's Your Last kulaklarıma doldu.
Nefeslerim sıkışırken kendimi kontrol etmeye çalıştım. Göğüs kafesim acıyordu.
Jennie'den sonra Jisoo partını bitirdiği an hafifçe tebessüm ederek bende girdim ve gözlerim şarkıya eşlik eden fanlarla buluştu.
Daha belli bir lightstickimiz yoktu, fakat bir sürü farklı ışıklandırmalarla bizi desteklemeleri beni sevindiriyordu. Bu... Gurur vericiydi.
Lisa rap partını büyük bir etki bırakarak bitirdiğide artık tamamen ezberlediğim ve istesemde unutamayacağım dansları tekrarladık ve LOVE simgemizi yaparak fanların çığlıklarıyla birlikte şarkıyı bitirdik.
Pozisyonu anında bozup sahneden inerken gözüm bizden sonra sahneye gelen ve tüm fanların büyük bir yaygara koparmasını sağlayan grupla buluştu.
Bangtan. Tüm asaletiyle sahneye geçmiş, havalı bir şekilde pozisyon almıştı. Üyeleri bilmiyordum, tek bildiğim Jungkook'tu.
Zaten, bilmemi de gerektirecek bir durum yoktu... Jungkook'la bile nasıl tanıştığımın farkında değildim. Bir anda olmuştu, arkadaş mıydık ki?
Gözlerim iflah olmazcasına grupta gezinmeye devam ederken kuruyan boğazımı temizleyip bizimkilere döndüm. Su dağıtılıyordu. Jisoo beni farkedip içtiği suyu bıraktığında bir şişe daha aldı ve bana fırlattı. Şişeyi havada kapıp yıllarca susuz kalmış gibi hissederek içerken gözlerim tekrardan sahneye kaydı ve üzerimde hissettiğim gözlerle gözlerim Jungkook'u buldu.
Lanet olsun. Ah, lanet olsun!
İçemediğim yudum boğazıma kaçarken anında yere eğilip öksürmeye başladım.
"Chaeng? İyi misin?" Lisa omzuma dokununca ona kendimi zorlayarak gülümsedim. Hiç gülecek durumum yoktu, sürekli bir öksürük isteğim vardı. Yüzümün pancar gibi olduğundan emindim.
Eğildiğim yerden doğrulurken Lisa endişeyle beni süzüyordu.
"İyiyim, Lice. İyiyim, sadece su boğazıma," Yine öksürdüm. "Su boğazıma kaçtı."
"Neden acaba?" dedikten sonra sahneyi gösterdi imayla. Gözlerim büyürken kafamı sahneye çevirdim.
Gülüyordu! Tüm dişleri meydandaydı resmen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red | jungkook • rosé
Fanfiction"Bana ait olmanı isterdim Chaeyoung, sadece bana." • 15.05.2018, İdol Kurgu. İkinci Kitap: Paint Me In All Red #rosekook : 1 (21.07.18) #fanfiction : 1 (13.12.18) #hayrankurgu : 1 (13.12.18) / (11.04.2021) #bangtanpink : 1 (14.12.18) / (16.12.2019...