Bir daha düzelmemek üzere kırılan şeyleri tamir etmek oldukça zordu. Özellikle kalp gibi... Asla düzelmek bilmeyen, ve zamanla geçer felsefesine uymayan saçma bir organın bu denli acıtabileceğini kim söyleyebilirdi?
"Lalisa neden sabahtan beri somurtuyor?"
Jisoo, Lisa'ya önem verip kız kardeşi gibi sevdiği için soru sorma şeklinin daha çok hesap sorma olduğunu anlayabiliyorduk. Jennie aynı anda bana döndüğünde tüm gözlerin üzerimde olduğunu kafamı telefonumdan kaldırınca idrak edebilmiştim.
Yanımda duran ve geceden beri bana trip atan sarışını gösterdim, "Çünkü sevgisiyle arasında üçüncü tekerlek olmam için beni davet etti ve reddettim. Bu yüzden somurtuyor." diye açıklamada bulunduğum an Jennie bir kahkaha patlattı. Jisoo anlamsızca bizi süzüp Lisa'ya döndüğünde küçük şeytan anında savunmaya geçmişti.
"Hey! Üçüncü tekerlek olmanı isteseydim Jimin'i davet etmezdim! Ama domuz inadı mübarek, gelmedin ne güzel eğlenecektik!"
Jimin'i davet etmezdim...
Etmemen gerekiyordu zaten, benim onu görmemem gerekiyor. Onu, arkadaşlarından herhangi birini... Hiç kimseyi.
"Lice, biliyorsun..." dedim sıkıntıyla iç geçirip fakat Jisoo şaşırtıcı bir şekilde sözümü kesip çenemi kibarca kapatmamı sağladı.
"Chaeyoung aslında senin için bir değişiklik olabilirdi..." diye mırıldandığında Lisa da onu onaylayarak bana üzgün bakışlar gönderdi. Değişiklik olabilir miydi? Değişiklik miydi bu?
Jennie düşüncesini, "Saçmalıyorsunuz," diyerek belirttiğinde sesimi çıkarmayıp bir şey söylemesini bekledim. "Ne değişikliği olabilirdi Tanrı aşkına? Jimin'i görünce Jungkook'un mahvettiği düzeni geri mi dönecekti? Bir anda yenilenecek miydi? Jimin'e aşık olmasını falan mı bekliyorsunuz anlamıyorum ki, kendinize gelin!" Sesi git gide yükselip bağırma raddesine kadar çıktığında Lisa'nın oturduğu koltuğa kedi yavrusu gibi sindiğini görebilmiştim.
Jennie neden bu kadar sinirlenmişti?
"Pekala, benim yüzümden kavga etmeye başlarsanız cidden camdan atlarım." dedim ortamı gevşetmek adına. Jennie gözlerini devirip telefonuna döndüğünde Jisoo da homurdanarak camını açmıştı.
Lisa ise trip atmayı tamamen unutmuş bir şekilde yanıma gelmiş ve kafasını omzuma koymuştu. Tırstığı her halinden belliydi.
"Özür dilerim Chaeng, sadece Jimin'le arkadaşsınız zannediyordum. Belki onu görmek se..."
"Önemli değil, tamam. Uzatmayalım." dedim ve başımı başına yaslayarak dışarıya baktım. "Taehyung'la nasıl gitti? Jimin varken ne yaptınız?"
"Jimin'i Hoseok arayıp şirkete çağırdı..." diye mırıldandığında sesindeki utangaç tınıyı farkedip ona döndüm.
"Ve?" Kolumu çimdikleyince tikiyle oynayıp konuşması için zorladım fakat gülmeye başlamıştık. "Ne yaptınız Lice?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red | jungkook • rosé
Fanfiction"Bana ait olmanı isterdim Chaeyoung, sadece bana." • 15.05.2018, İdol Kurgu. İkinci Kitap: Paint Me In All Red #rosekook : 1 (21.07.18) #fanfiction : 1 (13.12.18) #hayrankurgu : 1 (13.12.18) / (11.04.2021) #bangtanpink : 1 (14.12.18) / (16.12.2019...