2.3

8.3K 598 454
                                    


Karşımda duran beyaz Jeep'e bakarken sürücü koltuğunun camı yavaş bir şekilde aşağıya indi ve Jimin'i, yolcu koltuğundan öne doğru sarkmış bir şekilde gördüm. Deli gibi el sallıyordu.

Fakat daha öncesinden gözüme takılan biri vardı.

Jungkook sürücü koltuğuna oturmuş, bir eli direksiyona ritmik bir şekilde vuruyordu.

Başı hafifçe yana doğru düştü ve aşağıda olan gözleri yavaşça beni buldu.

Titredim.

Kalbim minik, kanatsız bir kelebek gibi heyecanlanıp umutlanırken gözleri benden çekilmedi. Kahvelerinin gittikçe koyulaştığını farkedince boğazımı temizleyip arabaya doğru adımladım.

Kapıyı açtığım anda burnuma dolan ucuz kadın parfümü yüzümü buruşturmama sebep oldu. Daha sonra gözüm ortada oturmuş ve kollarını iki ön koltuğa dayamış olan kızla buluştu.

Arabaya girmediğimi farkedince bakışları beni buldu ve kaşını kaldırdı.

Senin o kaşını...

"Daha ne kadar orada dikilmeyi düşünüyorsun, tatlım?"

Seni bu arabadan döve döve çıkarana dek, tatlım.

"Kayarsan, bineceğim." dediğimde güldü.

"Sığamaz mısın şuraya?"

Küçük çocuklar gibi ortada oturmak da neydi?

Susup kaysa, olmuyor muydu?

Ağzımı açacağım sırada buz gibi bir ses beni durdurdu.

"Nadia, kay."

Nadia gözlerini büyütüp Jungkook'a baktığı sırada umursamadan arabaya bindim ve dizimle bacağını ittirdim.

Oflayarak pencereye doğru kaydığında Jungkook'la bakışlarımız aynada tekrar buluştu.

Tanrım.

Nasıl bu kadar nötr bakabiliyordu?

Kahveler gitmişti... Yerine zifiri bir karanlık gelmiş, dakikalardır beni inceliyordu.

Araba aniden öne doğru atılıp yolda kaymaya başladığında arabadaki sessizlik rahatsız ediciydi.

Nadia, "Jungkook-" dediği sırada daha fazla nefes alamadığımı hissettim ve camı açtım.

Tabii, Nadia'nın sesi de açılan cam ve arabayı dolduran sesle kaybolmuştu.

"Chaeyoung, sıcak aldıysan klimayı açabiliriz, istersen?"

Gözlerim Jimin'e döndüğünde tebessüm ettim.

"Hayır, sadece hava almak istedim," Gözlerim solumda duran ve iki saattir tırnaklarını inceleyen - ki manikürsüz ve berbat haldeydiler - Nadia'ya kaydığında gülümsemem genişledi. "Burası... Ucuz kokuyor."

red | jungkook • roséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin