selam! öncelikle, bu kitapta pek duyuru bölümü yayınlamam ama finali duyunca biricik okurlarımın tepkileri beni ağlatacak cinstendi..bazılarınızdan, "1. Sezonun finali, değil mi?" gibi yorumlar gördüğüm an şoka girdim, oysaki öyle bir düşüncem bile yoktu fakat bir diğeriniz bana, "2. Kitap ne zaman?" diye sorunca anladım: ben bu kitabı böyle bitiremeyeceğim.. :)
o yüzden sanırım 2. sezona geçiyoruz? ne dersiniz?
ikinci sezon için daha karmaşık, ya da Jungkook ile Chaeyoung'un arasında olacaklara göre bir isim bulmak istedim, ama bende öyle pek artistik fikirler yok; bu yüzden İKİNCİ SEZONUMUZ, DARK RED olacak!
Dark Red... Umarım beğenirsiniz. Koyu Kırmızı, anlamı bende büyük çünkü bordo, kırmızı tonları tamamen Jungkook ve Rose'yi anlatıyor benim için, ne düşünüyorsunuz?
Ve bu arada, biraz daha olay kalabalığı yaratmamak adına, 1. Sezonu finale verdik, hadi hayırlısı, sizleri, desteklerinizi, her şeyinizi çok seviyorum, minnettarım!
/ Sorular vardı; cevaplamak istiyorum.
1 / "Smut olacak mı?" , "Smut istiyoruz!" gibi birçok yorum var, ikinci sezon olacak gibi duruyor.. :)
2 / "Jimin aradan çekilsin artık."
Ne yazık ki, olayların karmaşası arasında Rose ve Jimin'i ayırmam mümkün değil, zaten aradaki ipin sürtüşmesini sağlayacak olan kişi Jimin. ;) Biraz Jungkook'u kızdıracak.3 / "Jimin, Jungkook ve Rose'nin ilişkisini öğrensin."
Öğrenebileği bir ilişki yok artık ortada, yani onun önü açıldı diyebiliriz. :')4 / "Jungkook, Jimin'in hislerini öğrensin!"
Öğrenecek, az kaldı, merak etmeyin.5 / "Yan çift istiyoruz."
İstemeyen çok okur var, Taehyung ve Lisa, ağırlıklı istenen bir çiftti diye yaptım, ama onların da zaten yeri az, hatta bayağı az.6 / "Ödül töreni görelim!"
Daha kış gelmedi, ödül törenleri olmadı, kitap gerçek hayatla bağlantılı olduğu için (idollük, vs) ödül törenleri olduğu zaman araya sıkıştıracağım, merak etmeyin. <37 / En çok gördüklerim bunlardı, SORULARINIZI BEKLİYORUM! Görmediklerim olabilir, affola~
Ve ufak bir not, sınır eklemek istemiyorum, en sevmediğim şeydir, ama yorumlar/beğeniler... Okumaya göre çok az. :(
Sizi seviyorum!
DARK RED'i bekleyin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red | jungkook • rosé
Fanfiction"Bana ait olmanı isterdim Chaeyoung, sadece bana." • 15.05.2018, İdol Kurgu. İkinci Kitap: Paint Me In All Red #rosekook : 1 (21.07.18) #fanfiction : 1 (13.12.18) #hayrankurgu : 1 (13.12.18) / (11.04.2021) #bangtanpink : 1 (14.12.18) / (16.12.2019...