"Saçlarını tekrardan boyattığını bilmiyordum," Gülümseyip önümdeki kokteylden bir yudum aldım. "Yakışmış.""Seninde o güzelim kızılların kaybolmuş, onları beğeniyordum."
O güzel kızılların...
Kızıllarım...
Gözlerimi kaçırıp önümdeki kokteyle diktiğimde Jimin'in gülüşünü duydum, büyük ihtimalle beni utandırmaktan hoşlanıyordu. Parmaklarımı buzlu bardağa sarıp pipetimi ağzıma aldığımda gözlerini bana dikmiş olduğunu yeni farkediyordum.
"Ne?" Suratına bakarken tekrar güldü ve kafasını salladı. "Hey, ne oldu? Yüzümde ne var?"
Kirpiğim falan mı düşmüştü?
"Cidden çok... Güzelsin." Oh hayır, düşündüğüm şeyi yapma. "Chaeyoung, açıkçası itiraf etmek istiyorum," Gözleri benden çekilip oynadığı parmaklarına düştüğünde çekindiği farkettim. "Şey, beni... Ah, anla işte."
Jimin Jungkook'a göre çok daha nazik ve kibar ruhlu bir insandı fakat... Bu kadarını düşünmemiştim.
Heyecanlanıp omzunu sarstım. "Hadi ama! Ne oldu, söyle?"
"Beni etkiliyorsun."
Ve... Evet, düşündüğüm şeyi yapmıştı.
Peki ben, sende beni etkiliyorsun mu diye cevap vermeliydim? Kibarlık olsun diye?
Aramızda ufak bir sessizlik oluştuğunda rahatsız olup ağzımı açmıştım ki aceleyle cevap verdi.
"Hayır, bunun üstüne bir şey söylemen için demedim bunu, sadece... Bilmeni istedim. Yanlış anlama beni, lütfen."
Yanlış anlıyorum ama.
Gözleri gözlerimi bulduğunda tuhaf hissetmemesi için tebessüm ettim fakat elimden daha fazlası gelmedi. Ne diyeceğimi bilmiyordum, konu açmam gerekiyordu.
Gözlerimi etrafta gezdirirken gözüm bomboş olan tenha kafenin köşesindeki kadına kaydı. Masası boştu ve sadece elinde tuttuğu telefonla ilgileniyordu.
İlginç. Bilerek sessiz ve tenha bir yerde buluşmuştuk fakat gecenin bu saatinde tek başına burada olması ve...
Siktir.
İçimde aniden büyüyen endişe ve paniğe rağmen sessizce, "Jimin," diye fısıldadım. "Arkana sakın dönme fakat sanırım şu an bir gazeteciye yakalandık ve..."
Sıçmıştık.
Kahretsin, bok vardı da buluşuyorduk.
Jimin'in ilk önce gözleri büyüdü fakat daha sonra benim aksime tamamen rahat bir ifadeyle içeceğini bitirdi. Onu şaşkınca izlerken sadece buradan kalkıp hızlıca def olmayı diliyordum fakat, bir dakika.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red | jungkook • rosé
Fanfiction"Bana ait olmanı isterdim Chaeyoung, sadece bana." • 15.05.2018, İdol Kurgu. İkinci Kitap: Paint Me In All Red #rosekook : 1 (21.07.18) #fanfiction : 1 (13.12.18) #hayrankurgu : 1 (13.12.18) / (11.04.2021) #bangtanpink : 1 (14.12.18) / (16.12.2019...