1.0

10.1K 739 355
                                    

"Memnun oldum, ben Jimin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Memnun oldum, ben Jimin."

Önüme uzatılan küçük eli sıkarken ellerinin buz gibi olması dikkatimi çekti fakat belli etmeden elimi geri çektim.

Gözlerimi ısrarla Jungkook'a çevirmezken arkadaki koltuğa doğru ilerledim ve karşısındaki sehpayı koltuğa doğru yaklaştırdım.

"Jungkook'la tanışıyor musunuz?"

Jimin'in ince sesini duyduğum anda o ilahi ses de kulaklarıma ilişti. Stresle arkamı dönüp Jimin'e baktım.

"Anlamadım?"

Evet, safa yatacaktım.

"Diyorum ki, Jungkook'la daha önceden tanışıyor musunuz?"

"H-hayır, ne alaka?"

Jungkook'un kıkırtısı bitmek bilmezken Jimin şaşkınca ikimizi süzdü.

"Şey, bir el sıkışma faslınız falan olmadı da..." Jungkook'un omzuna vurdu. "Tanışsanıza Jungkookie."

Jung... Jungkookie?

Gülmemek için alt dudağımı dişlediğimde bakışlarım Jungkook'la buluştu. Kahveleri gözlerimden usulca kayarak dudaklarıma indiğinde gülmesini bastırarak dilini yanak içinde gezdird-

Ulu Tanrım, sen düşüncelerime sahip çık.

Bir adım atarak dibime geldiğinde geri adım atmamak için kendimi sıktım.

Neden şu an Lalisa'nın sesi, beynimde sevişmelisiniz diye bağırıyordu?

Jungkook beyaz - ve damarlı - elini öne uzatıp kafasını yana yatırarak gülümsediğinde dik dik dudaklarına bakmayı bırakmam gerektiğinin farkındaydım, evet. Sadece farkındaydım.

Ama bırakamıyordum.

Öndeki iki çıkık dişi bile şu an avuç içlerimin terlemesine yetecek cinstendi.

"Ben Jungkook, tanıştığımıza memnun oldum, büyük bir onur."

Pekala, daha öncesi olmamış gibi davranacaksa sorun yoktu.

Öyle davranırsan karşılığını öyle bulursun, Jeon Jungkook...

Elimi uzattığım anda parmaklarıyla elimi kavradı ve hafifçe tebessüm etti.

"Bende Chaey..."

"Chaeyoung... Park Chaeyoung, biliyorum."

Jimin'in hiçbir şeyi bilmediğinin ve şu an neler döndüğünden haberi bile olmadığının farkındaydım, şahsen şu an bebek gibi görünen suratı bunu bağırarak belli ediyordu.

red | jungkook • roséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin