De javu.
Shawn'ın beni tanidigina hala inanamiyordum. Simdi ise kuliste oturmuş Shawn'ın esyalarini toplamasini bekliyordum. Bi yere gidip oturup konusacaktik. Ben teklif etmistim. Kolay kolay Shawn Mendes ile karsilasilmiyordu. Oda beni kirmamisti ve teklifimi kabul etmisti.
"Tamam herseyimi aldim. Haydi gidelim." dedi ve uzun kolidorda yürümeye basladik. Jack G yanimizdan gecerken Shawn'ın omzuna vurdu ve "İyi eglenceler" diyip göz kırptı. Oysss. Yamuk gülmeyide ihmal etmemisti. Jack gecen seneye gore bayagi kaslanmisti. Shawn kızarmıstı. "Sagol" dedi ve otoparka dogru ilerledik. İkimizinde arabalari ayri yerdeydi ve bulusacagimiz kafeyi ayarladik ve herkes kendi arabasina gitti. Arabaya bindim ve kulakligimi taktim. Emniyet kemerimide bagladiktan sonra telefonumdan Caroline'i aradim.
"Efendim şekerim." dedi
"CAROLINE SHAWN BENİ TANİDİ BENİ TANİDİİİİ !!!!1!1!!1 AAAAAAAAAAA !!!!1!1"
"Tamam sakin ol. Yada olma AAAAAAA NASIL OLDU ANLAATT!1!1!1!"
"Ya iste kızların arasinda beni gördü ve tanidi görmen lazimdi varya hayal gibiydi." dedim. Bir yandan da yola cıkmıstım.
"İyi güzel de Cameron'a nolcak be?" dedi. Hmm. İşte şu konu.
"Cameron hala tek aşkım" dedim
"Cok acele karar verme bence. Cameron'la aranızda sadece 1 kelime geçti ama Shawn ile. Bunlar tesadüf değil. Bunlar bir işaret."
"İçimden geleni yapmak istiyorum. Bilirsin beni iste kafama eseni yaparim." Güldü ve
"Deli kız. Shawn iyi bi cocuga benziyo. Aşık et kendine pikacuuuggggg. Askinla carp şu cocugu." dedi ve birlikte kahkaha attik.
"Neyse ben geldim. Sonra konusalim. Öptüm." dedim ve telefonu kapattim.
Kafenin icine girdigimde Shawn coktan gelmisti ve yapma gölün kenarında bir masaya oturmustu. Telefonuyla ugrasiyordu. Sunu demeneliydim ki Shawn neredeyse aralarindaki en uzun kisiydi. Yanina geldim ve
"Hey" diyerek masaya oturdum. "Bekletmedim dimi?"
"Bende yeni gelmistim. Bir sey icer misin?" dedi.
"Soda." dedim. O garsona siparisleri verirken telefonuma mesaja geldi Caroline'dendi.
"Eger selfie cekmezsen seni öldürürüm. Bol şanslar xx" yaziyordu. Kendi kendime tebessum ettim. Shawn bunu farketti ve
"Görmeyeli bayagi degismissin" dedi. Biraz duraksadiktan sonra "Ayni zamanda artik gülüyorsun" derken yüzümdeki aptal gülümsemeyi gösterdi.
"Aslında değişen pek fazla birsey yok ancak hayat bu eninde sonunda yasanacak ve ben bu zamani gülerek harcamak istiyorum." dedim. Evet yine cok acinakli bi konusma yapip caresiz kisiyi oynuyordum.
Shawn bunun üstüne konusmadi ve "Ah seni sıkacagını biliyordum." dedim."Ha-hayır yani ben sadece problemin ne oldugunu merak ediyorum." dedi. "1 senedir" diyip gülümsedi. Garson icecekleri getirdi ve Shawn tesekkur etti.
"Annem" dedim. "Annem ve babam ben kucukken ayrildi ve beni bir bakici büyüttü. Babam baska bi sehire tasindi ve arada sirada konusuruz. Annem baska bi adamla takiliyo ve adamin kucuk bir kizi var. Annem ona 'fazla' ilgili. Kucukken bana gosteremedigi anneligi ona gosteriyor." diyerek kucuk bir özet gectim
"Kötü görünüyor." diyerek karsilik verdi.
"Hem de cok kötü." dedim. Sodalarimizdan birer yudum aldiktan sonra "Kendinden bahsetsene ben hep seni sessiz cocuk olarak taniyorum. Bilmiyorum ama gercekten digerlerinden cok farklisin nasil desem degisik bir yapin var. Vine'larin, videolarin,fotograflarin diger cocuklara göre cok farkli." dedim. Onunla konusurken gözlerine bakıyordum. Cunku kuvvetli bir iletisim icin bu şartti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
life of the party // shawn mendes
Fanfiction"Messi mi Ronaldo mu?" dedi. Kahkaha atmıştım. "Ah hadi ama bi çok kız Ronaldo hayranı. Sadece merak ettim." "Pekala. Kesinlikle Messi." dedim. Hala gülüyorduk. "Neden?" "Çünkü Messi ve Ronaldo futbolcu değilde aynı okula giden arkadaş olsalar, Rona...