Oops ! Nasıl başlayacağımı bilemedim. Öncelikle klasik bir teşekkür konuşması yapmalıyım sanırım. Cidden zor ve heyecanlı bir süreçti benim için. İlk başlarda öylesine başladığım bir hikayeydi. Malum 8 ay önce fandom çok kalabalık değildi. 10 kişiyle falan başladık galiba. Sürekli beni yorumlarıyla, oylarıyla, mesajlarıyla yalnız bırakmadılar. Bazen bunaldığım anlarda yardım ettiler. Sonrada aldı başına gitti hikaye. Yani öyle çok bir okuması yok ama ben mutluyum. Benim için zirve bu. Eğer hikayeyi uzatsaydım, elbet okuma artardı ama bazı şeyleri tadında bırakmak lazım. Ne dersiniz?
Beni yalnız bırakmayan kişilere gelince.. İlk denemelerimizi, hikayelerimizi birlikte yazdığımız kişi Tuğçe ( @DustyOfficial ). Can dostum diyebileceğim biri ve aklıma fikir gelmediği, kurgu yapamadığım zamanlarda yanımda olan kişi. Diğer bir kişiye gelince. Büşra ( @icantstooop ). Onun desteğinide fazlaca hissettim. Hatta bazı bölümleri o yazdı ve ona da ne kadar teşekkür etsem az. Gülnihal ve Beyza'ya da çok teşekkürler. Onlarda hem kendi kişisel duygusal anlarda hem de hikaye kurgularında çok yardım ettiler.
Ve asıl merak ettiğiniz konu. 2.kitap. Eğer 2.kitap isteği çok olursa yazarım ancak yazın. Çünkü okulla birlikte götürmek çok zor oluyor ve birazda sıkıldım. Ciddiyim. Konu bulamıyorum. Ama yinede açık kapı bıraktım. Yeni kitap olursa Shawn'ın Avrupa turu yüzünden oluşacak konuları okuyacaksınız. Tekrar dediğim gibi 2.kitabı ben düşünmüyorum. Belki yaza kadar okumamız artar ve insanlar gerçekten 2.kitabı isterse o zaman bu konuda olumlu olabilirim.
Ve diğer merak ettiğiniz konu. Shawn ve Carly küs mü ayrıldı ? Tabiki de hayır. Kötü bir son yazacak kadar cani bir yazar değilim :D
Veee iyi bir haber. Yeni bir hikaye yayımladım. Çalışmalarımdan bulabilirsiniz. Yeni değil. Yani yazdım ve yeni yayımladım. Umarım Life Of The Party kadar seversiniz. Onu da sevin ya :D Okuyun, okuyun.
Eveeeet benden bu kadar. Kafanıza takılan bir soru varsa yorumda sorabilirsiniz. Hatta soru cevap yapabiliriz. Sizleri gerçekten seviyorum ve teşekkür ediyorum. Beni yalnız bırakadınız ve finale kadar geldik. Tamamladığım tek hikayem bu. Umarım sizi üzecek, kıracak bişey yapmamışımdır. Eğer bi hatam olduysa affedin. Kendinize iyi bakın <3
-nurbanu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
life of the party // shawn mendes
Fanfic"Messi mi Ronaldo mu?" dedi. Kahkaha atmıştım. "Ah hadi ama bi çok kız Ronaldo hayranı. Sadece merak ettim." "Pekala. Kesinlikle Messi." dedim. Hala gülüyorduk. "Neden?" "Çünkü Messi ve Ronaldo futbolcu değilde aynı okula giden arkadaş olsalar, Rona...