✌ - 28 • Özel Bölüm •

5.1K 290 168
                                    

Jack Gilinsky

Çevremdeki insanların acı çekmesini izlemek hobilerimin arasında yoktu. Özellikle bu insanlar en yakın arkadaşlarımsa. Carly ve Shawn. Daha ne kadar bu şekilde durabilirler ki ? Ikiside birbirlerini deli gibi sevdikleri halde ayrı kalmaları hiç de adaletli bir şey değildi.

"Kavga edecekseniz edin." dedim karşımda oturan Shawn ve Cameron'a. "Günlerdir kimseyle konuşmayıp, kendi kendinize işler karıştırıyorsunuz."

"Gilinsky haklı. Bir kız için Magcon parçalanamaz." diye destek çıktı Johnson.

"Parçalandığımız falan yok. Sadece yaşananlardan sonra hiç birşey yaşanmamış gibi davranmamızı beklemeyin." dedi Cameron.

"Zaten beklemiyoruz. Ama Shawn'ın Carly'den ayrıldıktan 1 gün sonra yeni bir sevgili yapmasını da beklemiyorduk." dedim Shawn'a dönerek.

Oturduğu koltukta ellerini kafasını arasına aldı ve "Emma sevgilim falan değil."

"Bahse varım yarın da sevgili olursunuz." dedim. Shawn saçlarını karıştırmaya başladı.

"Hey, benim Shawn ile bir problemim yok. Tabi kız arkadaşını öpmek dışında." diyerek araya girdi Cameron. Shawn kafasını kaldırdı ve alaylıca güldü.

"Carly kötü kişilerle takılıyor." dedi Johnson. "Yani instagramdan, twitterdan falan baktım."

"Evet Cody denen çocuk." dedi Cameron.

"Cody Soul." diyerek tamamladı Shawn. Hepimiz araştırmıştık.

"Hadi ama hepimiz Carly'i takip ediyoruz işte." dedim. "Üstelik kaç gündür telefonlarımı bile açmıyor. Paylaştığı fotoğraflar.." diyip duraksadım. "Hadi ama Carly kimin kucağına oturup fotoğraf paylaşır ki ?"

"O fotoğraftan nefret ediyorum." dedi Shawn.

"Ah birde ufaklık demesi var." dedi Cam.

"Bunların sebebi sensin Shawn." dedim. Tam ağzını açmış birşey söyleyecekken izin vermedim ve devam ettim. "Carly neden Manhattan'a gitti ? Senden uzak durmak için. Seni gördüğü her an acı çekeceği için. Ama sen ne yaptın ? Onun aldığı hediyeler ile başka birini tavlamaya çalıştın. Carly'i bu hale getiren sensin. Birde ona attığın göndermeli tweetler var. Bir gün  'Ufaklığı özledim.' diye tweet atıyor. Ertesi gün tekrar Emma ile fotoğraflarını paylaşıyorsun." Ortalık sessizleşmişti.

"Ben de acı çekiyorum." diye fısıldadı Shawn. "Keşke içimde hissettiklerimi anlayabilseniz. Onu hala seviyorum. Neden Emma ile takıldığımı bile bilmiyorum. Onun yerini tutabilir diye düşünmüştüm ama.." diyip duraksadı. "Onun yerini kimse tutamıyor." Tekrar kafasını ellerinin arasına aldı.

"Shawn ve Carly birbirini seviyor. Evet belki Carly'den biraz hoşlanmış olabilirim ama şuan kendimi suçlu hissediyorum. Onlar benim yüzümden ayrıldı." dedi Cam.

"Saçmalama." diye araya girdi Johnson.

"Hadi ama çocuklar ! O gün Carly ile öpüşmeseydim bunların hiçbiri olmayacaktı." diyip Shawn'a döndü.

"Özür dilerim dostum. Herşey için." Shawn kafasını kaldırdı ve ayağa kalktı. Sonra Cameron'a sarıldı.

"Kendini suçlama. Herşey benim hatam." Yüzümde aptal bir gülümseme oluştu.

"Cameron Dallas is my boyfriend. Oh i love him sooooo" diye Shawn'ın yazdığı Cameron Dallas şarkısını söylemeye başladı Johnson.

Ortalık iyicene yumuşayınca asıl meseleye dönmüştük.

life of the party // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin