✌ - 12

6.4K 357 136
                                    

 Çoğu gün uyandığım zaman güzel bir gün olmasını umardım. Ama bugün ummuyordum. Çünkü öyle olacağını biliyordum. Dün ilk öpücüğümü almıştım ve hiçbirşey bu kadar harika olamazdı. Bütün gece düşünüp aptal aptal sırıtmıştım. Bi kaç kez Shawn'ın odasına kapısından bakmıştım. O benim aksime uyuyordu. Bunun için ona birşey diyemezdim. O bir erkekti. Uyumayıpta bütün gece geleceğimizi ve doğmamış çocuklarımızı düşünecek değildi.

 Dünün verdiği mutlulukla kalkmıştım. Doğrusu harika hissediyordum. Belim dünün aksine yok denilecek kadar ağrımıyordu. Pijamalarımı çıkarmaya üşendim ve kareli alt pijamam ile aşağıya indim. Neredeyse bütün herkes uyanmıştı. Tek Matt uyuyordu. Bu seste uyuduğunuda düşünmüyordum ama çarşafı kafasına kadar çekmişti. Salondaki yemek masasının üstünde pizza kapları vardı. Shawn merdivenin başında dikildiğimi görünce yanıma geldi. Kollarımı boynuna doladım ve yanağından öptüm. Şimdi gerçekten sevgiliymişiz gibi hissediyordum. Oda bana sarıldıktan sonra kulağıma "Günaydın." diyerek fısıldadı. Sabah kalktığımda onun suratını görmek kadar mükemmel diyebileceğim az şey vardı. Ayrıldıktan sonra Hayes

"Carly'de uyandığına göre artık kahvaltıya geçebiliriz." dedi ve hemen masaya geçti. Johnson mutfaktan ellerinde bardaklar ile geldi. Ardından Gilinsky meyvesularını masaya koydu. Bütün çocuklar sırayla nasaya geçti. Carter hala Matthew'i uyandırmaya çalışıyordu. Bende Nash'in yanına oturdum. Carter nihayet Matthew'i uyandırmayı başarmıştı. Matt üst kattaki lavaboya çıktı ve bizde onu beklemeden başladık. Erkeklerin olduğu evde sabah kahvaltısını pizza ile yapmak normaldi. Neyseki pizzayı çok seviyordum ve nerede olursa olsun yiyebilirdim.

"Acıkmıştım." diyerek sessizliği bozdu Hayes. Aslında Hayes benden büyük olsaydı kesinlikle ona aşık olabilirdim. Naparsın küçüktü işte. Saçlarının siyah olmasına rağmen mavi olan gözleri ile bambaşka bir tarzı vardı. Nash gibi sarı değildi.

"Bugün ne yapacaksınız?" diye ortaya laf attı Johnson. Büyük ihtimalle ben evde yatacaktım ancak diğerlerini bilmiyordum.

"Bugün video çekemeyi düşünüyorum ben." dedi Nash. Şu meşhur videolar. Bütün videolarını ezberlemiştim nerdeyse. "Ve sizde benimle beraber videoya katılacaksınız." diyerek ekledi. Beni kastedmiyordu. Bunu anlayabilmiştim. Bugunde burada olacaklardı anlaşılan. Odama girer ve sesimi çıkarmam diye düşündüm. Daha sonra Matt merdivenlerden indi ve kahvaltımıza eşlik etti.

***

Çocuklar bir odaya girmiş video çekiyorlardı. Bende kapıdan onlara bakıyordum. Eski Magcon videolarını hatırlatmıştı bana. O sırada telefonum titredi. Cebimden çıkardım ve baktım. Sarah arıyordu. Onu hiç aramamıştım. Beni merak ediyor olmalıydı.

"Hey Sarah." dedim telefonu açar açmaz. Cevap vermedi ve "Sarah" diyerek tekrarladım.

"Carly." dedi. Sesi kısık geliyordu. Ağlıyor gibiydi. Endişelendim ve konuşmak için kendi odama geçtim.

"Neler oluyor Sarah? Beni endişelendirme lütfen." dedim. Ağlama sesleri çoğalıyordu.

"Annen." dedi ve duraksadı. "Annen beni kovdu." dedi. Şok geçiriyordum.

"Na-nasıl?" dedim. Onu kovamazdı. Çünkü yıllardır onunla çalışıyorduk.

"John kendi hizmetçisini getirmek istemiş." dedi. Sabah günümün güzel geçmesini ummadığım için kendime küfrediyordum.

"Sarah telefonu kapat. Annemle konuşacağım." dedim ve o kapatmadan telefonu ben kapattım. Annemi aradım ve bi kaç çalışta açtı. Bir şey demesine izin vermeden lafa atıldım.

life of the party // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin