✌ - 36

4.7K 268 169
                                    

"Shawn, ben yapamayacağım." dedim. Dakikalardır kafenin önündeki masalarda beni ikna etmeye çalışıyordu.

"Hadi ama Carly ! Dün geceden bu yana değişen ne ?"

"Emma bunu öğrendiğinde yıkılacaktık." dedim. "Ve ben kimsenin üzülmesini istemiyorum."

"Fazla iyisin Carly. Ama inan bana onu kandırmaya devam edersek daha çok ihanet etmiş olacağız. Bu nedenle şimdi ona gidip birlikte olduğumuzu söyleyeceğiz." dedi. Bunları anlamam için tane tane söylemişti. Ben cevap vermeyince konuşmaya devam etti.

"Carly, ayrı kaldığımız süre zamanında düşünmeye çok zamanım oldu. Ve seni tekrar kaybetmek istemiyorum. Bu nedenle aramızdaki 'üçüncü şahıs'lardan kurtulmalıyız. Aşk üçüncü şahıs dinlemez."

Tamam, pekala. Bu kesinlikle ikna edici bir konuşma olmuştu.

Shawn ayağa kalktı ve kalkmam için elini uzattı. Elini tutup ayağa kalktım. Sonra da kafenin içine doğru yürümeye devam ettik. İlerideki masalardan birinde Emma'yı görünce elimi Shawn'ın elinden kurtardım. En azından alıştıra alıştıra söylemeliydik.

"Hey." diyerek selam verdi Shawn. Emma onu görünce gülümsedi; ancak beni görünce gülümsemesi saniyesinde şaşkınlığa döndü.

Masaya oturduktan sonra Emma biraz daha sakin görünüyordu. Kısa bir merabalaşma konuşması yaptıktan sonra konu nihayet bana gelmişti.

"Carly neden burada ?" dedi. Benden düşmanıymışım gibi bahsediyordu.

"Aslında seninle birşey konuşmak için buradayız." dedi Shawn.

"O halde başlayın." dedi Emma ve arkasına yaslandı. Shawn ilk önce bana baktı. Ben gözlerimle onay verince konuşmaya başladı.

"Sen ve Carly birbirinize çok benziyorsunuz. Dürüst olmak gerekirse seninle bu nedenle takılmaya başladım. Bana Carly'i hatırlatıyordun. Ancak aranızdaki fark, sen çok iyi bir arkadaştın, Carly ise.." diyip duraksadı. Gözlerimin içine bakarken cümlesini tamamladı. "Carly ise herşeyimdi." Kafamı öne eğdim. Emma ile göz göze gelmek dahi istemiyordum.

Shawn konuşmaya devam etti. "Şunu söylemeliyim ki hayatımdan çıkmanı falan istemiyorum. İhtiyacın olduğu her an yanında olacağım. Sadece aramızda o türlü birşey olmasını istemiyorum. Seni kandırmak istemediğim için bu konuşmayı yapıyorum. Sen benim için arkadaştan fazlası olamazsın Emma."

Herşeyi açık açık söylemişti. Belki biraz sert konuşmuştu. Emma'ya baktığımda gözleri dolmuştu. Cevap sırasının onda olduğunu anlayınca boğazını temizledi.

"Öncelikle şunu söyleyeyim. Ben zaten güçlü bir kızım. Sen hayatıma girmeden öncede aile sorunlarım ile başedebiliyordum. Buda demek oluyor ki sensiz de devam edebilirim. Buraya Carly'nin gelmesiyle iyi biri olduğunu falan da düşünmüyorum." Ayağa kalktı ve devam etti. "Şimdi ikinizden de nefret ediyorum. Çok yakışıyorsunuz, umarım en yakın zamanda geberirsiniz." dedi ve hızlıca çıkaşa doğru ilerledi. Tam anlamayla şoktaydım.

"Kızın içinden canavar çıktı." diye mırıldandım. Shawn ile kimsenin orada olmamasına rağman çıkış kapısının oraya bakıyorduk.

"Gerçektende fazla ilginç bir konuşma yaptık." dedi. "Beklediğimden daha da ilginç."

***

Shawn'la kafede biraz daha oturmuş ve üstümüzdeki şoku atana kadar konuşmuştuk. Şimdi ise beni 'yeni evime' bırakıyordu. Konuşma arasında bundan da bahsetmiştim.

"İşte geldik." dedi.

"Teşekkürler." dedim.

"Yalnız kalmak istediğine emin misin ?"

life of the party // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin