Zorla bir şey yaptırılmasından nefret ederdim. Emrivakiler. Benim fikrimi sormadan olayların icine dahil ediliyordum. Bunun icin Shawn'a daha sonra kizacaktim. Ancak Kanada'ya gitmek beni heyecanlandirmiyor degildi. Ailesini merak ediyordum. Yasadigi cevreyi, büyüdügü evi. Aslında gitmek istiyordum ama zamanı gelince. Daha 2 haftadir cikiyorduk ve Shawn beni emrivaki yaparak goturuyordu. Hastaligima gelince. Doktor cok kan kaybettigimi soyledi. Tatil yapmamin bana iyi gelecegini soyledi ki Shawn Kanada'nın bana tatil olacagı düsüncesi icinde. Annem John ile nikah tarihini almis. Babam bir kac kere beni aradi. Sarah ise yeni hayat kurma cabalarinda oldugu icin pek fazla iletisim kuramadık. Hastaneden taburcu olunca yine Jack'lere geldim. Gidecek baska bir yerim yoktu ki. Johnson ile birkac kez Pes oynamistik. Bana zorla futbol muhabbeti yaptiriyordu. Ben yorum yaparken beni izleyip gülüyordu ve bende genellikle ona yastık fırlatıp susmasını söylüyordum. Gilinsky ise bir kaç gündür kendi kendine problemler ortaya çıkarıyordu. Sevgilisi yokmus. Yalnizmis. Bana ona ayarlayabilecegim bir arkadasimin olup olmadigini sordu. Tek arkadasim Caroline'di ve kesinlikle Jack ile takilmasina izin vermezdim. Bu nedenle ona akisina birakmasini söylemistim. Shawn'a gelince. Bir kac gündür tripliyiz. İkimizinde kendince sebepleri var. O bana hala kanamam oldugumda cagırmadığım için kızgın; bense beni zorla Kanada'ya götüreceği için. Ama aramızdaki gerginlik ona olan sevgimi değistirmiyor. Bazen gizlice ona bakıyorum. Aşığı oldugum suratına. Sarılmak geliyor sonra içimden 10'a kadar sayıyorum ve geçiyor. Onun ne düşündüğünü bilmiyorum. Bilmek ister miydim diye de düşünüyorum. Galiba deli gibi isterdim. Cameron ile o günden sonra bir daha konuşmamıştık. Ta ki bu sabaha kadar. Beni arayıp Shawn'ın dogum gunu icin plan yaptigini soyleyene kadar. 8 Agustos yaklasiyordu ve benden yardim istiyordu. Nedenini sordugumda benimle arkadas olmak istedigini soyledi. Dogru ya öyle bir karar almıştık. Eski aşktan arkadaş olmaz derler ancak denemekten zarar gelmeyeceğini düşünerek teklifini kabul ettim. Shawn'ı bu kadar umursuyor muydu biliyorum ama ben umursadığım için partinin mükemmel olmasını istiyordum. Bu nedenle bugün alısverise cıkıp birkac sey alacaktim. Alısveris isini ben yapmak istiyordum. Cunku hem evde cok sıkılmıstım hem de eger herseyin mukemmel olmasını istiyorsam herseyi istedigim gibi yapmalıydım. Bence mükemmelliğin tanımı buydu. Ama ona hediye ne alacağımı bilmiyordum. Klişe bisey olmasini istemiyordum. Aramizda özel bir anlamı olmalıydı ve onunla ilgili bir konu gectiginde birbirimize bakip aptal aptal sırıtmalıydık. Bu konu hakkinda biraz daha düsünmeye ihtiyacım vardı. Aslında ona en güzel hediye bendim. Daha ne düsünüyorum ki ? Kıymetimi bilsin biraz.
***
"CARLY BİRAZ PES OYNAYALIM MI?" diyerek asagi kattan bagırıyordu Johnson.
"İşim var." diyerek merdivenlerden inmeye basladim. Oyun konsoluyla birseyler yaparken bir yandan da bana cevap verdi.
"Hadi itiraz etme hem bu defa Şampiyonlar Ligi oynayacagız. En sevdigin." dedi. Beni tesvik etmeye çalısıyordu. Ne yalan söyleyeyim gayette iyi başarıyordu. Saatime baktım. Alısveriş biraz daha bekleyebilirdi. Cantami koltugun üzerine bıraktım ve yanina oturup önümüzdeki masanın üzerinden diğer konsolu aldım.
"Nereye gidiyorsun?" dedi takımların formasını seçerken. O Barcelona'nın hafif turuncu-pembemsi olan formasini secmisti. Ben olsam lacivert olanini secerdim. Cünkü o forma kesinlikle bir efsaneydi. Johnson'ın diger formayi secmesine şaşırmıştım doğrusu. Arka fonda Imagine Dragons'un adını hatırlayamadıgım bir sarkisi çalıyordu. Ben de Bayern Munih'in klasik formasını sectikten sonra sorusuna cevap verdim.
"Canım sıkıldı." dedim. Aslında sorusuna tam cevap vermemistim ancak yalan söylemek istemiyordum. Johnson'da daha fazla üstelemedi ve o saha seçerken içeri Gilinsky geldi. Elinde basketbol topu vardı. Kenara koydu ve koltuklarin birine oturdu. Yorulmusa benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
life of the party // shawn mendes
Fanfiction"Messi mi Ronaldo mu?" dedi. Kahkaha atmıştım. "Ah hadi ama bi çok kız Ronaldo hayranı. Sadece merak ettim." "Pekala. Kesinlikle Messi." dedim. Hala gülüyorduk. "Neden?" "Çünkü Messi ve Ronaldo futbolcu değilde aynı okula giden arkadaş olsalar, Rona...