✌ - 10

7.2K 365 110
                                    

" Anlamıyorum Shawn. Bana erkenden duruşması olduğunu söylemeşti. Neden yalan söylüyor ki ? Üzmemek için mi ? Daha önce de bunu yaptı ve o zamanlar umrunda değilim. Hala da değilim biliyorum ancak şu bi kaç gün sanki mükemmel anne-kız ilişkimize döndüğümüzü sanmıştım ama o her seferinde beni hayal kırıklığına uğratıyor." dedim. Bir bank bulmuştuk ve ayakta sağa sola giderek olanları anlatıyordum. Shawn'da oturmuş beni izliyordu. Elimden tuttu ve yanına otutturdu.

"Bak sana yalan söylemesi mükemmel anne-kız ilişkinize dönmeyeceğiniz anlamına gelmez. O senin annen Carly. Belki üzülmemen için yalan söylemiştir. Neden iyi düşünmüyorsun?"

"Üzgünüm Shawn ancak o senin pozitifliğin. Annemi tanırım ve biliyorumki bu bi kaç gün ki iyi davranışının altından da birşeyler çıkacak."

"Sanmıyorum." dedi. Sanki annemi benden iyi tanıyordu.

"Görürsün." dedim ve en yapmacık gülümsememi yüzüme yerleştirdim.

"Sinirliyken hiç çekilmiyorsunuz hanımefendi." dedi. Ona dönüp baktım. Tam karşısına bakıyordu. Ancak gülüyordu ve ona baktığımı biliyordu. Hatta kahkaha atmamak için kendini zor tutyormuş gibi görünüyordu. Şaka yapıyordu. Daha sonra arkasına yaslandı ve bende göğüsüne kafamı yasladım.

"Senin annen nasıl biri ?" dedim. En azından birimizinki iyi olmalıydı.

" Annem." dedi ve duraksadı. "Dünyadaki en iyi kadın sanırım."

"Keşke senin gibi düşünebilseydim." dedim. "Anneni merak ediyorum." Sessizlik oldu. Önümüzden geçen kuşlara bakıyordum. Kimisi birbirinden yemek parçası çalmaya çalışıyordu. Kimisi de yemek parçasını başkası için götürüyordu. Eğer kuş olsaydık diye düşündüm galiba hep yemek parçasını başkası için götüren bir kuş olurdum. Gerizekalı bir kuş.

" 1 hafta sonra Kanada'ya dönmem gerek." dedi Shawn sessizliği bozarak. Göğüsünden aniden kalkıp ona baktım.

" Ne-nasıl ?"

" Ailem arkadaşlarım. Herkes beni bekliyor Carly." dedi.

" Ne zaman dönersin peki?" dedim.

" 1 ay." dedi. NEEEEEEEEEEEEEEEEE?!!11!

"Çok uzun bir süre." dedim.

"Single çalışmalarım bitti ve biraz da ailem ile vakit geçirmek istiyorum. Anlarsın işte." dedi.

"Zaten ben sıradan bir arkadaşınım." dedim. Bana kendimi öyle hissettiriyordu.

" İnan her gün seni arayacağım. Görüntülü konuşma bile yapacağız. Carly gitmek zorundayım." dedi. Tekrar göğüsüne yattım. Ne diyebilirdim ki? Onu önemseyen ve özleyen bir ailesi vardı.

" Pekala. Galiba dayanabilirim." dedim. Yalan söylüyordum. Büyük ihtimalle fotoğraflarına bakıp bakıp ağlayacaktım.

" Gidelim mi ?" dedi. Aslında burada biraz daha kalmak istiyordum.

" Olur." dedim ve otoparka doğru gittik.

" Yarın." dedim. "Müsait misin? Ya-yani gideceksin ya son güleri iyi değerlendirelim." Shawn güldü.

" Ben plan yaptım bile aramamı bekle." dedi. Bazen Shawn Mendes ile takıldığımı unutuyordum.

***

Shawn'ın aramasını bekliyordum. Plan yaptığını söylemişti ancak aramamıştı. Sarah'a Shawn'ın Kanada'ya döneceğini söylediğim de Shawn'ı haklı bulmuş ve 'Daima onun etrafında olamassın Carly.' demişti. Haklılarda ama ne bileyim. Hadi ama daha çıkmaya başlayalı 2 gün olmuştu ve biraz canım cicim aylarımızı yaşamak istiyordum. Biraz daha vakit geçirmek.

life of the party // shawn mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin