Olayların ardından 1 hafta geçmişti ve biz Shawn'la neredeyse hiç konuşmamıştık. Emma ailesinin yanında kalmak istemediği için Shawn onun için ev kiralamıştı. Kısacası bir kaç gündür birlikte yaşıyorlardı.
Bugün okul olmadığı için Cody ile evde takılıyorduk. Saat neredeyse gece yarısıydı ve film izliyorduk. Gerçi ben izlemekten çok düşünüyordum. İkimizde pijamalarıyla 'L' şeklindeki koltuktaydık. Cody ayaklarını uzatmış bense onun dizine yatmıştım.
"Güzel filmdi ha !" dedi Cody üstümüze yarım yamalak örtülmüş olduğumuzu battaniyeyi düzelterek.
"Evet." diye mırıldandım. Şuan yerimden hiç kalkasım yoktu.
"Carly, iyi misin ?" dedi Cody.
"Pek sayılmaz." dedim. "Shawn'la hiç konuşmadık."
"O halde sen ara."
"Aradım. Ama her aradığımda ya meşgule atıyor ya da açmıyor."
Cody saçlarımla oynamaya başlamıştı.
"Şuan konuştuğunda seni rahatlatacak tek kişi Shawn değildir dimi ?" dedi. Dediklerinden tek bir kelime anlamamıştım.
"Ha ?"
"Yani demek istediğim kafanı dağatman gerek." Güldüm ve "Bunu bir tek siz başarabilirsiniz bayım." dedim.
Oda güldü ve devam etti.
"Hayır, benden önce sahip olduğun arkadaşların." dedi. "Sonuçta bu çok büyük bir kavga veya ayrılık değil. Hatta şuan aranızda olumsuz anlamda hiçbir şey yok. Hala sevgilisiniz. Yani demek istediğim diğer zamanlarda olduğu gibi Shawn'a kırıldığın zaman ne yapıyorsan onu yap."
"Sanırım aklıma birşeyler geliyor." diye mırıldandım.
"Hadi o zaman."
"Ama bu gece seni yalnız bırakmam gerekebilir." dedim.
"Ah, önemli değil." dedi ve bende koltukta toparlandım.
"Jacklere gidiyorsun değil mi ?" diye durdurdu Cody. Kafamı onaylar şekilde salladım.
"Çünkü onlar benim ailem."
***
Kapıyı tereddütle çaldım. Havalar iyicene soğumuştu ve kapının biran önce açılmasını bekliyordum. Sırtımda küçük bir çanta vardı.
Johnson nihayetinde kapıyı açtı.
"Carly ?!" Şasırmışa benziyordu.
"Beni içeri davet etmeyecek misin ? Dışarısı çok soğuk." dedim.
"Tabi Carly, içeri gel." diye bağırdı evin içine doğru. Çekimserse adımlarımı içeri doğru attım. İçeri girdiğimde Gilinsky mutfağın kapısını kapatarak bana sarıldı.
"Naber ?"
"Ah, sadece biraz huzurlu hissetmek istiyorum." dedim ve sıkıca sarıldım.
"Doğru yerdesin." dedi Johnson ve oda sarılmamıza katıldı.
"Darma dağınığım çocuklar." dedim ve ayrıldık. Salona geçtiğimizde çerez tabaklarının ortada durduğunu gördüm.
"Gördüğün gibi bizde." dedi Johnson. Kıkırdadım.
"Shawn nerede ?" dedi Gilins.
"Sahi aynı soruyu bende size soracaktım." diyip acı acı güldüm. "Kendisine ulaşamıyorum da."
"Problem anlaşıldı." dedi Johnson.
"Anlat bize Carly." dedi Gilins araya girerek.
"Çocuklar kafam çok karışık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
life of the party // shawn mendes
Fanfic"Messi mi Ronaldo mu?" dedi. Kahkaha atmıştım. "Ah hadi ama bi çok kız Ronaldo hayranı. Sadece merak ettim." "Pekala. Kesinlikle Messi." dedim. Hala gülüyorduk. "Neden?" "Çünkü Messi ve Ronaldo futbolcu değilde aynı okula giden arkadaş olsalar, Rona...