Resimdeki: Çınar Çelik
Çınar'dan
"Oğlum ne dedin de bu kadar kızdı?!!"
Özgür'e dönüp sinirli bir bakış attım. Beril'in hesabını gezerken mutlu, el ele bir fotoğraf görünce sinirden gözüm dönmüş, kıskançlık damarlarım atmıştı. Yüzüme yediğim tokadı anlıyordum. Ona dediğim şey saçma bir imâydı ama ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu. O kadar sinirlenmiştim ki bu resimdeki adamı anında bulur ve öldürebilirdim.
"Ama tokadı baya iyi geçirdi."
"Özgür sus!"
"Lan Çınar, sen hayatında böyle tokat yedin mi bir kızdan?"
"Yemedim tabiki. Beril bana hayatımda yaşamadığım şeyleri yaşatıyor."
"Konunun başını kaçırdım. Fakat o nasıl bir cümleydi abi? Mal mısın sen?"
"Eski sevgilisi ile instagram'a attığı fotoğrafı silmemiş. Görünce.."
"Kıskandın mı?"
"Evet kıskandım! Sonuçta onu kendime ayarlamam gerek ve rolüme uygun davranmalıyım."
"Sen onu bu saatten sonra bok ayarlarsın. Kız sana tokadı geçirdi ve gitti."
"Oğlum döverim seni! Sus! Ben neden öyle dedim onu bile bilmiyorum."
"Ben sana Beril diğer kızlar gibi değil demiştim değil mi? İkiz sözü dinlemez ve böyle saçma sapan şeyler düşünürsen yersin yüzüne tokadı da, kıçına tekmeyi de."
"O kız beni geçen gün kendi isteği ile öptü oğlum. Bak görürsün. Ben onunla sevgili olacağım. İddiayı da kazanacağım."
"Kendi isteği ile öpmüş olabilir fakat sen kızı her bulduğun yerde öpüyorsun. Bana ondan pek tuhaf gelmedi. Sen kışkırtmışsındır."
"Sen öyle san Özgür efendi. Bak gör o kız benim cazibeme dayanamayacak ve bana aşık olacak."
"Hâlâ kızın duyguları ile oynamamandan yanayım."
"Ben ne zaman bir kızın duyguları ile oynamaktan çekindim?"
"Senin her takıldığın kız duygusuzdu oğlum. Bu kızın duyguları var. Bir yandan Beril'i idare edip diğer yandan başka kızlarla takılıyorsun. Bu yaptığın şerefsizliktir."
Sadece omuz silkmekle yetindim. Üstelik Beril'in üstüne iddiaya girdikten sonra sadece barda sarışın bir kızla takılmış, onun dışında kimse ile konuşmamıştım. Çünkü aklım hep ondaydı. Kahretsin ki aklımdan çıkmıyordu.
.....
3 gün sonra
Beril'den
"Eee hayatın incisi, bizim kavalyelerimiz kim olacak?"
İnci ile akşam yemek yemek için şık bir restouranta gitmiştik. Ama peşimize Emre ve Dilan da takılmıştı.
"Dilan olmasaydı Emre benim kavalyem olurdu. Şu an bilmiyorum."
"Üzgünüm ablacım, ben artık Dilan'ın ellerindeyim."
Dilan ve Emre gülüşürken İnci ile bakıştık.
"Ee biz de birbirimizin mi kavalyesi olacağız o zaman?"
"Biz de ömür incisiyle el ele gireriz salona artık."
Kahkaha atarken yakın bir masada Özgür ve Çınar'ı fark ettim. Onlar da bize bakıyordu. O tokattan sonra Çınar'la hiç konuşmamıştım. Benle bir çok kez konuşmaya çalışmıştı ama yüz vermemiştim. Her gittiğim mekanda da karşıma çıkması anormal bir tesadüftü. Emre de onları fark etmiş olacak ki onlara seslendi. Çok uzakta olmadıkları için bizim masamıza geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşimin Bakıcısı
Teen FictionKapı durmaksızın çalarken yerimden zorla ayağa kalktım. Kapıya yaklaşıp, kapıyı açtım. Kapıyı açmam ile yere doğru bir adet Çınar yığıldı. "Çınar?!" "B-Beril.." Yere hızla çömeldim. Yoğun alkol kokusu burnumu doldurunca yüzümü ekşittim. "Çınar sen i...