2.4

11.9K 369 20
                                    

Resimdeki: Azra Özer

"SEN BENİ MERAKTAN ÖLDÜRECEK MİSİN?"

"Anne sakin ol ve o terliği yavaşça yere bırak."

"Bütün gece öldüm meraktan! Ne İnci ne sen geldiniz, aklıma binbir türlü şey geldi. Hangi cehennemdeydiniz çabuk söyle."

"Anne o terliği indirir misin?"

"BERİL!!"

"ANNE 7 YAŞIMDAN BERİ TERLİK YEMEDİM SENDEN BIRAKSANA YAV"

Annem terliği yere fırlattı ve ayağına giydi. Terliği bırakması ile rahat bir nefes aldım.

"Söyle çabuk! Neredeydin? İnci nerdeydi?"

İnci'nin de eve gelmediğini bilmiyordum. Fatih abi bizi baloya gönderdikten sonra acil bir iş gereği apar topar İtalya'ya gitmişti. Bu yüzden İnci de bize emanetti.

Ne yalan uyduracağımı düşünürken aklıma İnci'nin düşmesi geldi.

"H-hastanedeydik anne."

Annem durdu. Baktı sadece. Sonra sesi fısıltı gibi çıktı. "Ne hastanesi?"

"İnci çok kötü düştü anne. Ayağını kullanamadı. Hastaneye götürdük. Telefonumun sesi kısıktaydı. Ona bir şey oldu diye çok korktum aklıma haber vermek gelmedi."

Annem koltuğa oturdu. "Ay iyi mi İnci? Çabuk söyle!! Emanet kız bak bir şey yok dimi? Ay emaneti kim takar? O benim kızım gibi. O iyi mi?"

"İyi annem iyi sen merak etme. Şimdi ben odama çıkıyorum. Sen de uyu tamam mı? Bizi beklemekten uyumamışsın belli. Ben de üstümü değiştirmek için geldim eve zaten."

"Tamam. İnci ne zaman gelecek?"

"Ben birazdan öğrenirim annem."

"Tamam kızım."

Koşarak odama çıktım. Elbisemi çıkarıp bir pantolon, tişört giydim. Telefonumu alıp İnci'yi aradım. Birkaç çalış sonrası açıldı telefon.

"Alo?! Ömür incisi neredesin sen? Annem öldürecekti beni zor kurtuldum. İnci ayağını kırdı falan demek zorunda kaldım. Bende eve gelmemiştim de. Bir ara anlatırım. Ne diyodum? He nerdesin?"

"Beril."

Duraksadım. "Özgür?"

"Şey ya İnci ayağını burktu, hastanedeyiz."

"Has s*ktir."

"Küfür mü ettin sen?"

"Özgür nasıl oldu?"

"Ya ayağını burkup üstüne düşünce burkuldu. Bütün gece hastanede kaldık. Daha önce kırılan ayağı olduğu için bu sefer çok kötü oldu ayağı. Telefonunu ise bulamadık. Haber veremedik kimseye. Şimdi arabada buldum da tam seni arayacaktım."

"Hangi hastane?"

Hastane adını öğrendikten sonra hemen çantamı alıp fırladım evden. Anneme ise not bıraktım. Uyuyordu, kıyamadım.

'Anne ben hastaneye gidiyorum. İnci'nin yanına. Durumunu öğrenmeye. Sen bizi merak etme.'

Hastaneye vardığımda danışmadan odasını öğrenip kata çıktım. Odayı ararken ileride hem Özgür'ü, hem de Çınar'ı gördüm. Çınar beni eve bıraktıktan sonra buraya gelmiş olmalı.

"Özgür, İnci nasıl?"

''Daha iyi.''

Oda numaralarına göz gezdirip İnci'nin olduğu odaya girdim. İnci yatağında oturuyordu.

Kardeşimin BakıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin