2.9

10.9K 365 30
                                    

Resimdeki: Beril Özer

Beril'den

Bundan 2 gün önce Özgür bana aşık olduğunu söylemişti. Sonra ise İnci'yi öptüğünü öğrendim. İnci ile bizim kafalar karışmıştı. Çınar'a bunu söyleyip söylememek arasında kaldım. Ama söylemedim.

Şimdi ise Çınar beni akşam yemeğine götürüyordu. Arabada huzur verici bir şarkı çalıyordu. Gözlerimi kapatıp şarkıya kulak verdim.

Yemek yiyeceğimiz mekana geldiğimizde arabayı park edip indik. Uzanıp elimi tuttu. El ele mekana girdik.

Boş bir masaya oturduk. Biz sohbet ederken bir garson masamıza geldi.

Ona siparişlerimizi söyledikten sonra tekrar Çınar'a döndüm. O ise telefonu ile ilgilenmeye başlamıştı. Ya ne güzel sohbet ediyorduk be adam.

O telefonuyla ilgilenirken sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırmıştım. Öküz. Burda ben dururken neden o telefonla ilgilenirsin ki?

Sıkıntıdan etrafı incelerken gözüm ileride, sevgilime yiyecekmiş gibi bakan kıza döndü. Ağzını burnunu dağıtırım senin haa! Dön önüne.

Kıza atabildiğim en ters bakışlarımı fırlattım. Karşısında ise bir adam oturuyordu. Onların yanından geçerken o adamın kıza abla diye seslendiğini duymuştum. Büyük ihtimalle kardeşlerdi.

Kız ise tip tip bakmaya devam ediyordu. Ne bakıyon oğlum?

Şimdi git de saçını başını yolma.

Kıza bakmayı kesip önüme döndüm. O sırada siparişlerimiz gelmişti. Garson bütün her şeyi getirip masamızdan ayrıldı. Ben yemeğime başlamıştım ama Çınar henüz başlamamıştı. Telefonuyla ilgilenmeye devam ediyordu.

Çıt çıt mesaj kime yazıyordu acaba?

Kafamı biraz öne doğru eğdim. Telefonuna hiç çaktırmadan bakmakla uğraşmadım. Direkt parmağımla Çınar'ın telefonunun üstünden tutup indirdim. Whatsapp mesaj ekranı açıktı.

GRUP diye grup ismi mi olur lan?

Mesajlaşmalarda 'İkiz', 'Can', 'Samet', ve 'Bora' isimlerini gördüm. Kendimi geri çektim. Ve yemeğime devam ettim. Çınar ise bana bakıp güldü. Sonra o da telefonunu kapatıp yemeğe başladı.

''Bizimkilerle, Bora'nın dertlerini konuşuyorduk.''

Ağzıma et parçası atarken Çınar'a kafa sallamakla yetindim. 

Yemeğe devam ederken o kızın hâlâ bize baktığını gördüm. Çatalımı tabağa bırakıp ellerimi çenemin altında birleştirdim. Ağzımdaki lokmamı da yutup kıza döndüm. Onu gözlerim ile tehdit ettim. Tabiki etkilenmedi. Film mi çekiyoruz?

Derin bir nefes alıp yemeğime döndüm. Çınar ise nereye baktığımı merak edip o tarafa döndü. O an kızla göz göze geldi. ''Çınar dönsene önüne!'' diye uzanarak çenesinden tutup kendime çevirdim.

Çınar ise hafif bir kahkaha attı. Gülmesene vicdansız. Güzel gülüyorsun. Gamzesine kurban.

''Sen beni kıskandın mı?''

''Sevgilimi neden kıskanmayayım?''

Çınar tekrardan güldü. ''Gülmesene ya! Gamzen çıkıyor.''

Çınar sırıtıp yemeğine döndü. 

Yemeğimizi bitirince Çınar hesabı istedi. O hesabı öderken gözlerim o kızın olduğu masaya kaydı. Karşısındaki adam ordaydı ama kız yoktu. Nerdeydi bu paçoz?

Kardeşimin BakıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin