Prolog

623 32 0
                                    

Před dvěma lety
„Avengers se rozpadli v důsledku bitvy, která mezi nimi propukla na letišti pět hodin zpátky. Vzpouru vyvolala Sokovijská smlouva, co je měla údajně držet pod dohledem, ale ne všichni superhrdinové s ní souhlasili. Jak to bude s ochranou světa dál? Nebudeme ohroženi vůdči padouchům, kteří ho mohou ohrožovat? Nikdo ze slavné skupiny nám neprozradil, co se v následujících dnech bude dít, ale naše zdroje budou spolehlivě pracovat. Sarah Easty, televize Dusk.”

Šestnáctiletá Jeanne Denise Stacyová po reportáži vypnula televizi a oddechla si. Konečně bude mít volnost co se týče svých schopností! Nebude se obávat, že ji tak snadno najdou a seberou ji. Už od svých šesti let je tajně trénovala, aby se nevymkla kontrole, kort když o pár let později zjistila, že jakási tajná organizace S.H.I.E.L.D. tyhle lidi sbírá. Naštěstí telepatii, teleportaci a elektromagnetické rozhraní fialové barvy dokáže ovládat a naplno užívat, aniž by způsobila katastrofu.

„Jeanne, je večerka. Do postele, šup!” nakoukla do dívčina otevřeného pokoje vychovatelka zdejšího dětského domova.

„Jojo, jdu,” Jeanne ležárně houkne nazpět a dělá, že si únavou protírá oči.

„Dobře. Za půl hodiny tě půjdu zkontrolovat,” mile se usměje postarší žena s našedlými vlasy pečlivě upravenými v drdolu. Byla asi jediná osoba, kterou zde šestnáctiletá puberťačka měla ráda, jinak tu všechny nenáviděla. Včetně ostatních dětí. Většinou trávila veškerý svůj čas spíše zalézáním do tajných skrýší, aby za ní nikdo nemohl a čtením odborně naučné literatury.

„Budu s tím počítat,” ušklíbne se a přejde k posteli, mezitím co  starší kývne, zavře za sebou a šouravým krokem odejde.

Brunetka úlevou vyfoukne přebytečný vzduch, že vychovatelka pohledem nespatřila její už pár hodin sbalenou cestovní tašku, raději ji víc šoupne pod postel, zuje si boty, zhasne světlo v jejím útulí, pořádně se přikryje, aby nebylo vidět, že je v civilu a pevně zavře víčka k sobě.

Není to poprvé, co chystala útěk z domova. Jen neměla doteď takové štěstí a vždy její pokus odhalili. Dnes to však měla přichystané jinak. Nepůjde hned po večerce, jak to husa podnikávala, ale ve tři ráno. A půjde přes tamní sklep, tam hlídky nechodívají.

Asi o půl hodiny později zaslechla, jak se otevřely dveře. Kužel světla baterky, kterou držela vychovatelka, zkontroloval, že obyvatelka útulného pokoje spí, dveře se opět zavřely, jenže v tom brunetka zaslechla něco, co ani ve snu nečekala. Cvaknutí zámku. Oni ji normálně zamknuli!

No, ono co taky čekala, když je na samotce. Ještě teď se musela smát, jak to Olivii, zdejší tyrance, nandala do nosu, až jí křupl a začala z něj téct krev. Ve skutečnosti to ale vyprovokovala sama vůdkyně tyranské holčičí party, co se navážela do Jeannina původu. Nebylo to poprvé, ale francouzce už ruply nervy a tu pěst jí zkrátka musela dát. Dívka na samotce málem vyprskla smíchy, ale ovládla se a s úsměvem na tváři usnula.

Současnost
„Vloupej se do sídla NASA, vezmi složku s názvem Shield a nech ji na obvyklém místě. Odměna: 800€. M.T.”

Už osmnáctiletá slečna Stacyová s nyní fialovými vlasy si těch pár slov přjela ještě dvakrát očima, aby to vryla do paměti a když si byla jistá, že to zná nazpaměť, zprávu v mobilu smazala a šoupla ho do divoké řeky pod ní. Jednalo se jen o bezpečnostní opatření, jelikož se už za ty dva roky párkrát stalo, že za ni přišla FBI. Díky její telepatii odešli s nepořízenou.

Jeanne se naposled rozhlédla, zda-li ji nikdo nesleduje, nandala si kapuci hluboko do čela, zavázala si vzadu na krku šátek překrývající její nos a ústa a nasedla na motorku, kterou posléze nastartovala a vyrazila na cestu.

Už jsou to dva roky, co utekla z domova a žije na vlastní pěst. Obarvila si vlasy na fialovo, nosí šedomodré gelové čočky na očích, aby ji hned nepoznali, sehnala si slušný byteček v podnájmu, za který pečlivě platí z peněz, co si vydělá u mafie a dokáže se o sebe postarat i co se týče jídla, pití a oblečení. Věděla, že zrovna mafie není ta dobrá, ale co si budeme namlouvat, ona taky nebyla svatoušek, proto s nimi začala spolupracovat a v utajení. Takhle měla zajištěné živobytí.

Jakou misi teď pro ni vlastně přichystali? Dost komplikovanou na to, aby to dívce změnilo od základu život napořád, ale to zatím neví. Tak nač předbíhat, že?

Ahoooj!
Spolu s úžasnou KateStarkRogers jsme společně sesmolili další nový příběh s Avengers tématikou!💖💖💖 Knihu též naleznete na jejím profile😘😘
Jak se vám to zatím pozdává?
Je to trochu jiné, než jste zvyklí, ale myslím, že se nám to povedlo, ne?😂😂😂
Názory pište do komentářů, hvězdičkujte a papa u další kapči😆😆
Vaše nej Reb💖💖💖

Slova: 704

Dangerous girls {Avengers}Kde žijí příběhy. Začni objevovat