Kapitola 27. Nikdy nebudeme mít klid

105 6 0
                                    

„Je to dokonalé,“ prohlásil Clint sedící naproti mně u kulatého stolečku a vložil si do úst vidličkou sousto lahodné večeře.

„Taky že si to zasloužíme,“ podotknu s jemným úsměvem a upiji bílého vína.

Tuhle kratší dovolenou jsme prostě potřebovali. Večeře v restauraci, klid, relativně i ticho vzhledem k počtu přítomných hostů a jen my dva u stolu.

„Obzvlášť potom, co ze mě Bruce s Lincolnem dokázali vyndat to svinstvo, co mě ovládalo,“ se smíchem přitakal a též si upil ze své skleničky.

Mírně se zamračím a zamrkám. To se stalo jako kdy?

„Hele možná to bude znít divně, ale.... já si nepamatuji, že by to už ti doktoři vyřešili,“ zaskočeně vyhrknu a raději si pak zacpu ústa soustem výborné pečeně na medu.

„Samozřejmě že ne. Celou dobu ses flákala s mafií i přesto, že víš, že já jsem proti ní byl vždycky. Zklamala jsi mě,“ v tom se mu změnil usměvavý výraz na kamenný a začal mě probodávat očima.

„Já s mafií už nepracuji,“ se šokem v očích na něj zírám.

Do toho mi k uším dolehne něčí ženský a mužský smích. Velice známý. Zmateně se ohlédnu a spatřím u stolu asi dva metry od nás Alex se Stevem, jak se dobře baví.

„Ale samozřejmě že nepracuješ, viděl jsem ty esemesky a hovory v tvém mobilu. Proto jsi mě tak žhavě líbala. Bála ses, že na to přijdu. Normálně jsi mě obelhala!“ nejdříve použil ve větě sarkasmus, ale pak přidal na intenzitě hlasu a nakonec naštvaně vyprskl.

Odtrhnu pohled od té zamilované dvojice a opět se zaměřím na rozhořčeného lukostřelce.

„Nechápu, proč jsi mě vzal na večeři, když mě tu začínáš tak křivě obviňovat. Nic takového se nestalo!“ tentokrát se naštvu já a prudce vstanu od stolu.

„A ještě ke všemu lžeš. Ty ufňukaná barbíno!“ taky prudce vstal a znechuceně si odplivl.

„Hej! Co máš za problém?!! Udělala ti snad něco?! To je moje první láska vole!“ najednou se tu z ničeho nic objevil Chris a vrazil jednu Clintovi, až zděšeně vyjeknu a to přitáhne pozornost Steva a Lex.

Lukostřelci stačil jediný pohled, aby pochopil, oč jde.

„Tak potom to už začínám chápat. Ty jsi opět začala makat pro mafii, aby ses stýkala se svou dávnou láskou a mě tím podváděla. Ty štětko!“ ještě si držel za nos, ale i přes to to s přímou nenávistí v hlase jasně řekl.

„Tobě to nestačilo?! Chceš ještě jednu?!“ nebezpečně se zase přiblížil Chris ke Clintovi a mně jen kutálely slzy po tvářích.

„Co se děje? Kdo je to Jeanne?“ aby toho nebylo málo, přišla k nám Alex se Stevem.

„Dost, přestaňte oba!!“ zakřičím a přitisknu si dlaně k uším.

„Pojď Jeanne, půjdeme zase na základnu mafie, šéf nás čeká,“ obejme mě kolem ramen Chris. Chci se mu vytrhnout, ale jakoby mě mé tělo neposlouchalo a klidně se k mé druhé rodině otočilo zády slepě následujíc Chrise k mafii.

„Co jsi to provedla Jeanne?“ nevěřil vlastním uším Steve.

„Děláš si srandu Stacyová?!“ vyjekne naštvaně Al.

To už se s Chrisem dostávám k východu.

„Jeanne, kvůli tobě zabiju Alex!“ tahle věta mě donutila se zastavit a s vyděšeným obličejem se otočit.

Dangerous girls {Avengers}Kde žijí příběhy. Začni objevovat