Všichni jsme na Tonyho zírali, jako kdyby oznámil, že bude sněžit růžově. Sama jsem tomu nemohla uvěřit. Tak my máme na jeden malý okamžik pohodu, konečně se pomalu zhotovujeme a musí nastat další problém! Proč se vždycky raduju předčasně? Nikdy se mi to nevyplatilo a přesto jsem stále nepoučitelná.
„Tak na to ať rovnou zapomene!" vyhrkli Steve s Clintem naráz v okamžiku pochopení. Ani mě to nepřekvapilo.
„To nebude tak lehké. Je v tom dost velký a podstatný háček," povzdechl si Tony.
„Jaký?" podívala se Alex po Tonym.
„Když vám oběma aplikovali ty séra, přidali do něj sérum na ovládnutí, které použili i na Barnese," vysvětlil a že to moc dobře neznělo. Proč ta Hydra dokáže být vždycky o krok napřed? Vždyť chobotnice nejsou tak strategické, ne?
„Ale prosím tě, to by mohl říct každý. Navíc by nám to Bruce nebo Lincoln řekli," oponoval mu Clint. Ale zbytečně. Tohle by si vymyslet nemohl každý.
„Bohužel Tony nelže. Nevím, proč jsme na to nepřišli už předtím, ale s těmi séry, co tobě dali rychlejší regeneraci, Alex mnohonásobně zesílili její schopnosti a nejspíš dali i novou, o které zatím ještě více nevíme, do vás dostali sérum, které měl v sobě kdysi Barnes. A je to naprosto stoprocentní," najednou se objevil ve dveřích Lincoln se smutným výrazem.
„Takže je může jednoduše ovládnout, jako kdysi Buckyho," vydechnu a stisknu k sobě oční víčka.
Tohle by znamenalo nemalý dvojitý problém. Měla jsem strach jak o Alex, tak hlavně i o Clinta. Znamenalo by to jejich eliminaci od nás, aby je jen tak neovládli alespoň do doby, než bychom se těch sér v jejich tělech zbavili.
„Je to dost pravděpodobné," přitakal Tony.
Všimla jsem si, jak Lex tupě zírala do prázdna a nad něčím přemýšlela. Po tom všem ji v podstatě zase měla Hydra ve svých spárech. Další jejich předem promyšlený krok.
„Chci s ním mluvit," rozhodně se podívala na Tonyho.
„Zbláznila ses?!" vyjeli jsme všichni současně až na Lincolna.
„Nechápete to! Když ovládne Clinta, tak ho dokážete zpacifikovat a bránit se mu. Ale slyšeli jste Linoclna. Moje schopnosti jsou mnohonásobně silnější než předtím. Jsem teď možná ještě silnější než Victor, a tomu se nedokázala bránit ani Jeanne. Sází na mě. Protože když ovládne mě tak..." odmlčela se.
Hned jsem pochopila její myšlenkové pochody.
„Tak máme všichni vypsaný ortel smrti," dokončila jsem za ni.
„Přijdeme na to, jak to z vás dostat," namítl povzbudivě Steve a chytl svou drahou polovičku za ruku.
„Steve má pravdu. Máme Bruce, Tonyho teď i Lincolna. Přijdou na to, určitě," přitakám a pokývu hlavou. Ovšem ne tak pevně, jako prve. Strach, který ve mně narůstal, se nedal nějak vytěsnit. Oba pro mě něco znamenali, mezi oběma jsme měli určitý vztah. Ať už partnerský či kamaradský.
„Jenže než na to přijdete, může být pozdě," zavrtěla Alex paličatě hlavou.
„Nedovolím mu, aby se mnou mohl znovu manipulovat. Nedovolím mu, aby mi znovu obrátil život vzhůru nohama. Tenkrát jsem proti tomu nemohla nic udělat, ale teď můžu. Musím se s ním sejít. S vaším nebo bez vašeho svolení, to už je jedno," pronesla pak rozhodně a podívala se po nás.
„A co když je to zase past?" namítla jsem. Bylo by to pro Hydru typické.
„Jeanne má pravdu, je to moc nebezpečné. Ještě ve tvém stavu," souhlasil se mnou Steve.
ČTEŠ
Dangerous girls {Avengers}
FanfictionAlex Elizabeth Evans a Jeanne Denise Stacyová. Dvě osmnáctileté dívky s úplně odlišnými životy. Zatím co Jeanne pracuje pro mafii jménem White Tiger's. Alex je agentka známé nepřátelské organizace jménem Hydra. Ani jedna netuší, že jsou jejich organ...