Kapitola 30. Podělala jsem to

34 3 1
                                    

Potom co Jason odešel mě pořád zžírala myšlenka, že jsem to celé podělala a Alex nejspíš spadne do pasti. Obzvlášť, jestli se dozví, že tu jsem a pokusí se mě zachránit. To bude teprve v pytli.

Musela jsem něco vymyslet. Ale nedostala jsem k tomu příležitost, když prošlo kolem mě několik členů mafie a mumlalo něco ve smyslu, že nějaký Viktor už odjel a musí opevnit budovu, protože prý několik hodin potom z Hydry utekla nějaká dívka. Hned ve mě hrklo a začala jsem přecházet po cele sem a tam.

„Koukám, že se tady nenudíš,“ v tom mě drobet vyděsil hlas a já se ohlédla, odkud to šlo.

„Mě teď jen tak neuvidíš zlatá,“ slyšela jsem v tom hlasů ušklíbnutí, když mi to došlo.

„Vypadni z mé hlavy Same,“ zavrčím a sevřu ruce v pěst.

„To se mi nějak nechce, protože se sem blíží ta tvá kamarádka a šéf se začíná bát o tebe a tvou loajalitu hned po několika hodinách,“ znovu se uchechtl.

„Je mi lhostejná, má strach zbytečně,“ pronesu jako nic a založím si ruce na prsou.

„Nicméně, vidíš toho chlápka, jak zrovna k tobě přichází?“

„Proč?“ vydechnu.

„Otevře ti dveře a půjdeš s ním ke mně do hlavní chodby. Rozumíme si? Nebo Jasonovi rovnou řeknu, ať s tou tvou kamarádkou omylem nabourá, " přešel z klidného tónů na vyhrožování.

Nejistě polknu a zpanikařím. Nechtěla jsem, aby Alex byla v průseru a ještě do toho s Jasonem. Ale zase mě klidně mohl i Samuel lákat do pasti. Po chvilce váhání jsem to však vzdala a vydala se za tím týpkem, který mě v klidu zavedl k Samovi.

„Jsi chytrá holka,“ hned poznamenal škodolibě Sam, jen co ten týpek odešel a já se postavila vedle něj.

„Nedal jsi mi na výběr, " odseknu a zabodnu pohled do země.

„Stejně jako ta Alex nedala na výběr nám,“ podotkl a s úsměvem sledoval pohybující se členy mafie kolem nás.

„Jak můžeš být tak klidný a ještě se přitom usmívat,“ zabrblala jsem.

„Protože nastane ta nejlepší show, na kterou se těším už od tvého příchodu sem,“ pohotově odpověděl.

Zmlknu a zamračím se. Tohle se mi ani za mák nelíbí. Proboha jak já byla blbá.

„A protože jsi chytrá, určitě si teď i vyslechneš a splníš mé požadavky,“ založil si ruce za zády, jako bych se snad ptala, o jakou show jde.

„Poslouchám?“ pozvednu obočí, ale nezvednu k němu pohled.

„Jen co sem vtrhne ta sladká Alex, nebudeš dělat žádné blbosti bez mého svolení. Jakmile bude po tobě něco chtít, vyhovíš ji a jen co tě bude slepě následovat, zasáhneš v pravou chvilku a přitáhneš ji k nám. Tak, aby to nejméně čekala. Nebo víš co se stane,“ významně se na mě podíval, mezitím co se budovou rozezněl alarm a členové se začali skupit a vyběhli směrem ke vchodu, jako kdyby to měli předem zorganizované.

„Ty jsi snad zešílel!“ vyjeknu, jen co ke mně dojdou jeho myšlenky.

„Myslím to smrtelně vážně Jeanne. Nebo snad chceš znovu zklamat šéfa? Tentokrát by tě opravdu dal popravit,“ zaculil se a promnul si ruce, mezitím co se u nás zničehonic objevil Jason, kterého okamžitě probodnu pohledem.

„Beru to jako souhlas,“ uchechtl se. Na to jsem už nic neřekla.

Jen mi stále v mysli zněla Samova slova, ale snažila jsem se vypadat klidně, jakoby se nic nedělo a to i v případě, kdy do hlavní centrální chodby vtrhla celá rozdivočelá Alex připravena zase s někým bojovat.

Dangerous girls {Avengers}Kde žijí příběhy. Začni objevovat