Alex sebou trochu cukla, jelikož byla v takové nevýhodě, že ho neměla šanci včas zahlédnout. Narozdíl ode mě. A já ji opět na něčí příchod neupozornila.
Poté udělala krok dopředu blíže k nám, nasadila takový ten falešně milý úsměv a otočila se na svého bratra.
„Neměli jsme se náhodou scházet u Jetu?“ optala se.
„Já se ptal první, “ podotkl a propaloval Steva za ní pohledem.
Tohle nevypadalo na pěkný vývin situace. Nervózně si začnu prohrávat s náramkem, který teď spíše sloužil jako hračka než věc blokující schopnosti. O další rvačku jsem moc nestála.
„Hele klid jo. Za prví, jsem s tím tak trochu začala já, protože jsem ho políbila první, a za druhý ti to může být úplně jedno. Je to moje věc. Tak si tu přestaň najednou hrát na ochraňujícího bratříčka,“ zpražila ho pohledem pro změnu bruneta.
„Není to jenom tvoje věc. Jsi moje sestra,“ namítl světlovlásek.
„Neudělal jsem nic, co by nechtěla, Clinte. Nikdy bych jí neublížil,“ vložil se do toho Steve.
„No ještě aby jo,“ zavrčel.
Napjatá atmosféra houstla čím dál tím více, proto jsem se rozhodla do toho vložit i já.
„Clinte, no tak. Vždyť nejde o nic vážného. Tak se tvoje ségra drsňačka zabouchla. A upřímně, ji nemáš co vyčítat, když jsi na tom podobně,“ uculila jsem se a stoupla vedle Alex.
„To je něco jiného,“ podíval se po mně.
To jsem moc nepochopila, co tím myslí, proto zmateně svraštím obočí. Ale nebyla příležitost to nějak vysvětlit, poněvadž Alex vybuchla.
„Něco jiného? Jakože ty se zamilovat smíš a já ne?! Místo toho, abys byl rád, že se tu začínám cítit jako doma, že jsme zpátky. Že jsem přestala myslet, že odsud zmizím, až bude po všem, tu děláš scény kvůli kravině?! Na rozdíl od tebe jsem se díky Stevovi dneska dozvěděla dost věcí o naších, o tobě. Měl bys mu spíš poděkovat, protože nebýt jeho, a toho, že mě vzal za Peggy, možná bych tě ještě teď nemohla ani vidět a nechtěla mít s tebou nic společného. Tak se laskavě uklidni!“ vyjela na něj, až mě to zarazilo.
Co to do ní vjelo?
„Počkat?! Jak za Peggy?“ povytáhl překvapeně obočí Clint.
A to nejspíše neměl dělat. Mě taky docela překvapilo, kde všude byla, ale raději jsem to nekomentovala. Počkám si na lepší příležitost.
„To jediný sis z toho pobral? Že já se tu snažím,“ uchechtla se nevěřícně a dala se na odchod.
„Lexi, počkej,“ Steve ji chytil za ruku, když kolem něj procházela a snažil se ji tím uklidnit.
„Musím se jít připravit, máme misi,“ jenže se mu vysmekla, aniž by se na něj podívala a zmizela za rohem chodby.
Zůstali jsme tam všichni tři jak opaření. Tohle od ní asi nikdo nečekal a to už se alespoň já s ní znám pár měsíců. Na jednu stranu dokázala pomoci a když chtěla, měla srdce na správném místě a dokázala být milá a hodná, ale na tu druhou...
„Co jsem řek?“ vyhrkl zaraženě Clint.
„Radši nic,“ povzdechl si nad ním Steve, pokroutil hlavou a šel pryč od nás jinačím směrem než prve Alex.
„Clinte, v tomhle jsi ji ale neměl bránit. Konečně jednou vypadala šťastně a během okamžiku se to celé zvoralo,“ promluvím po chvilce ticha a vyčítavě na něj pohlédnu.
ČTEŠ
Dangerous girls {Avengers}
ФанфикAlex Elizabeth Evans a Jeanne Denise Stacyová. Dvě osmnáctileté dívky s úplně odlišnými životy. Zatím co Jeanne pracuje pro mafii jménem White Tiger's. Alex je agentka známé nepřátelské organizace jménem Hydra. Ani jedna netuší, že jsou jejich organ...