Kapitola 20. Prokleté sourozenecké vztahy

114 8 0
                                    

„Co se děje?" zmateně svraští obočí Natasha.

„Jarvisi, zopakuj analýzu," zavelel Tony a přitom se mračil jako bych mu sebrala jeho nejoblíbenější hračku.

„Tak co je?" rozhodil rukama James.

„Všechno sedí na sto procent pane Starku. Slečna Stacyová je vaše nevlastní sestra. Testy DNA nelžou," nakonec to vyřešil Jarvis.

Všichni na mě i Starka hodili ohromené výrazy. Tohle by nikdo nečekal. A já se k tomu cítila jak spráskaný pes, že jsem dopustila takovou chybu.

„Řekni, že lže," procedí skrz zuby Tony a provrtá mě pohledem. Takhle jsem ho ještě neviděla. Brala jsem ho za pohodáře a klaďase. Ale v duchu jsem věděla, že ho teď tak ovládá strach a nejistota.

„Tohle nemusíš dělat Tony, třeba je z toho taky vystrašená," snažil se mě bránit znovu Barton.

„Ty mlč Bartone, zastánce všech svatých!" hned ho okřikne nazpátek brunet a přistoupí ke mně blíže, aby se mi díval do očí. „Chtěla jsi mě tadytím obalamutit, že? Abychom nepřišli na pravý důvod, co jsi dělala v naší databázi."

„Udivuje mě, že ty, nejslavnější génius, jsi přišel na takovou blbost," utrousím uštěpačnou poznámku a přitom protočím očima.

„Lhářko!" zavrčí, až mě to donutí sebou mírně cuknout.

„Tony, nepřijde ti teď, že trochu přeháníš? Proč jsi tak posedlý něčím, co není pravda?" opatrně se do toho vložila Natasha.

James pro jistotu byl celou dobu zticha a jen zmateně těkal pohledem mezi mnou a miliardářem.

„Už i ty patříš do klubu "Zastánci Stacyové"?! Od tebe bych to zrovna nečekal Romanovová!" odsekne Antony.

„Jen zaujímám stanovisko," podala na svou obranu klíčovou informaci Nat, což mi tím nenápadně naznačila, že stojí za mnou.

Děkovně k ní kývnu. Ona mi to oplatí tak, aby to neviděl Ironman.

„Jarvisi oblek. Ty informace mi dá, ať už chce nebo ne," Tonymu evidentně došla trpělivost, přivolal si oblek a namířil na mě dlaní, přičemž se nabila.

„Cožpak ses úplně zbláznil Starku?!!" vyjekne Clint a postaví se přede mě stejně tak jako Nat a James mi nenápadně rozmrazil nohy, protože tušil, co bude tak následovat a nic dobrého pro mě to nebude.

„Uhněte! Nechápu, jak můžete stát za zastáncem Hydry a mafie!" zaprská Stark, vystřelí repulzním stabilizátorem a tím donutí se ty dva stáhnout do ústraní. Já se stihnu jen tak tak shýbnout a skočit za pohovku.

„Vylez Stacyová, nebuď srab a postav se mi! Tím akorát dokazuješ, že jsi v té databázi hledala něco, abys to hned mohla poslat Hydře nebo mafii!!!" křikl můj nevlastní bratr a znovu vystřelil.

Tlumeně vykřiknu, zvednu se a úprkem chci opustit obývák, ale Ironman mi zablokoval východ.

„Tony přestaň!" vykřikne Nat.

„Tobě hráblo snad?!" postavil se přede mě James a zmrazil mu všechny končetiny.

Tím samozřejmě Tonyho rozčílil a tak to vypálil plnou dávkou z hrudního stabilizátoru. James stihnul odskočit z dosahu, avšak já už včas nezareagovala. Dostala jsem to do hrudě a odstřelilo až na druhou stranu obýváku, kde jsem se zastavila se zaduněním o zeď a tím to schytala do hlavy.

„Hej!!!"

Kdosi vykřikl, cosi zasvištělo a zarazilo v Tonyho brnění.

„Zbláznil si se?! Co se to děje?!"

Dangerous girls {Avengers}Kde žijí příběhy. Začni objevovat