12 ay 10 gün 18 saat.
Arya gideli ne kadar olmuş.. Onu hiç unutmadığımı fark ettim. Her gün, her gece hatırladığım tek yüz onunki oldu. Acım mı? Geçti. Onun hala yanında olabiliyor olmak, gidip konuşabilmek bana iyi geldi ama sevgim.. O bir an bile bitmedi. Onu nasıl unuturum. Unutulacak bir Arya değildi ki...
Yaklaşık bir yıldır sahil kenarındaki bu evimde geçiriyorum vaktimi. Arya'nın yaptığı düzeni hiç bozmadım. Gözümün değdiği her yerde anıları var.
Bir keresinde evime geldiğinde her şeyin dışarıdaki kadar düzenli olmadığını fark etmiş ve o gün kitaplarımı, odamı, mutfağı neredeyse her yeri silip, beraber düzenlemiştik. Çok severdi burayı. Eğer yaşasaydı.. Yaşasaydı burada beraber olabilirdik...
Herkes bir şekilde hayatını kurdu. Bora ve Duru evlendi. Duru şimdi 8 aylık hamile. Bir kız çocukları olacak. İsmini Arya koymak istediler. İzin vermedim. Onu çağırdıkça Arya dedikçe yüreğimin sızlamasından korktum. Arya benden mutlu olmamı istemişti ve bizden bu yüzden bunu engelledim.
Arya'ya haftada iki kez gidip her şeyi anlatıyorum konuşuyoruz. Evet konuşuyoruz çünkü ben onu hissediyorum.
Böyle kendi kendime konuşmak bana iyi gelmiyordu ama insanlara da karışmak istemiyorum. Saat 18.56
Her gün yaptığım gibi yine çıkıp Arya'yla oturduğumuz deniz kenarındaki alana doğru yürüdüm. Denizin dalgaları onun sesini kulağıma getiriyordu. Bir anda farklı bir hisse kapıldım. Kalbim hızlanıyordu. Bu sanki bulutlarda uçuyormuş gibi, uzun zamandır bunu yaşamamıştım. Bir şey mi olacaktı?
....
Tam oturduğumuz yere geldim ama hayretle ayakta kalakaldım. Bir kız, dur bu Arya mı? Saçları, omuzları, elleri.. Dizlerini karnına çekmiş tıpkı Arya gibi denizi izleyen bu kız kim?
Ne yapmalıyım şimdi? Yanına gidip sormalı mıyım? Hayır, yanlış anlayabilir. Peki şimdi ne yapacağım? İçimdeki merak ve bu tuhaf heyecan neyin nesi? Hayır Ali geri dön.
Arkamı dönüp hızla uzaklaşıyordum ki bi kaç adım sonra bir bağırış koptu. Aniden arkamı döndüm. Bir adam kızın yanına gelmiş onu kolundan tutup darp etmeye çalışıyordu. Öfkeden hızlıca koşup bir yumrukla yere serdiğim itten hırsımı alamayıp yerde de dövmeye devam ettim. Altımdan kurtulup kaçtı.
Kıza döndüm yerde çökmüş ağlıyordu. İyi olup olmadığını kontrol ettim. Yüzüne baktım insanlar çift mi yaratılıyordu? Bu dünyada Arya gibisinin olmadığını düşünüyordum ve hâlâ öyle fakat fiziki özellikleri tıpkı Arya gibiydi ama nasıl ..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ACI BİR DETAYIM
ChickLitDeli gibi hata yapıyor, bazen bela beni buluyordu. İnsanlardan olmanın utancını delirerek atlatıyordum. Acılarda dünya gibiydi demek. Nereye gidersen git acıya denk geliyordun. Evrende küçücük bir toz tanesinin bu denli acı çekip çıldırışıysa ayrı...