[31] Yerim Senin Yanın

12 0 0
                                    

Sesime sesinin kaçmasını özledim. Sana dokunmayı seni hissetmeyi özledim. Seni özledim ve bu özlem artık çok daha büyük...

Aradan zorla geçen üç hafta boyunca her gün daha çok yanıyordu içim. Öykü ne oldu bilmiyorum ama aldığı paralar ona yetsin. Hiç kimsenin cezasız gittiğini görmedim buradan.
Duru, bebekleri, bora artık çok daha mutlulardı. Eksik yanımız hiç geçmeyecek ama güzel şeyler de yaşanıyordu.
O bebeğin bakışları, gülüşü ve hatta ağlaması bile çok güzeldi. Çok şükür ki huzurları yerindeydi. Bir sürü oyuncak alıyorum diye hep laf yiyordum ama olsun. Yeğenime daha neler alacağım ben neler.. Kucağımda Mira'yı severken aklıma bir şey geldi.
-duru.
-Efendim ali?
-Bir gün bana bişey olursa yerim Arya'nın yanı biliyorsun değil mi?
-Of Allah gecinden versin. O nasıl söz bakayım?
İçimden gülmek geldi o an
-Yav kızım bir şey yok şimdiden diyeyim de.
Bana ters bir bakış attı. Korkup sustum.
Aryam yaşasa bizim de bir yuvamız, bir bebeğimiz olurdu belki şimdi daha büyüktü. Onla çok şey yapmak isterdim ama şimdi hayalleri ve rüyalarıyla yetiniyorum işte...
Her gün gidip ona olanları anlatıyorum. O var. Beni duyuyor ve bana herkesten çok iyi geliyor.

Saat 6 gibi ordan çıktım. Yalnızlığı seviyorum. Çünkü o zaman Arya'yı hissedebiliyorum ve bu olaydan sonra daha çok sevdim. Ne büyük bir hataydı başkasına inanmak.. Öyle bir boşlukmuşki bu, ilk bulduğum yere düşmüşüm...
Öylece biraz oturup, internette gezindim. Biraz film izlerken artık gözlerimin kapandığını hissediyordum.
Gece olmuştu. Sağa dönüyorum,sola dönüyorum uyku tutmuyor. Bu iş iyice canımı sıkıyordu çünkü işin garibi uykum da vardı. En sonunda savaşmayı bırakıp yataktan kalktım. Arya'ya gitmek en iyisiydi. Bunu bazen yapardım. Saat 2 ye 10 kala olsa da..

Arabaya oturduğumda gidip gitmemekte tereddüt etmiştim. En sonunda uykulu gözlerimi ovuşturup arabayı çalıştırdım.

Yolda bir gariplik vardı ya da bende. Araba sağa sola savruluyordu ve bu benim hakimiyetimde değildi. Vites değiştirmeye çalışıyordum olmuyordu. Bi sorun vardı direksiyonu kıramıyordum! Ne yapacağım derken telefona uzandım. Bora'yı aramak için tuşa bastım. ' AÇ ŞUNU!'
Ve tekrar savruldum!
Allah kahretsin sol şeride geçtiml!
....

BEN ACI BİR DETAYIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin