Zbývalo asi pět minut do konce hodiny, když jsem se nahnul k Taehyungovi a zašeptal jsem.
,,Tae?"
,,Ano lásko?"
Trochu mě tím oslovením vyvedl z míry a tak jsem se na okamžik seknul než jsem pokračoval, na což Tae zareagoval drobným úsměvem.
,,Kluci si s náma chtějí o přestávce popovídat."
Tae zakýval hlavou a začal mi přejíždět palcem po hřbetu ruky.
,,Počítal jsem s tím. Asi budou mít spoustu otázek."
,,Asi jo..."
Tae se zahleděl do stolu a na vteřinku se ztratil ve svých myšlenkách.
Zvonek ukončil hodinu. Tae se zvednul ze židle a já s ním. Yoongi a Jimin mezi sebou nejprve prohodili pár slov a poté se vydali naším směrem.
Všichni jsme se setkali uprostřed třídy a nastala chvilka nervózního postávání a nejistých pohledů. Nikdo nevěděl jak začít a co říct.
Všimnul jsem si, že nás pozoruje většina třídy včetně učitelky, která se teprve chystala k odchodu a balila si věci.
,,Najdeme si nějaké klidnější místo?" navrhnul jsem a kluci zamrmlali své souhlasy.
Všech pět nás vyšlo na chodbu. V čele šel Namjoon a tak zůstalo na něm, aby zvolil kam přesně se půjde.
Nakonec zahnul do výtvarného ateliéru, kde právě neprobíhala žádná výuka a jediným společníkem nám tak byla hromada rozházených štětců a neuklizených barev.
Celou cestu jsem se držel po Taehyungově boku a zůstal jsem tam i teď, zatímco Jimin, Yoongi a Namjoon se postavili naproti nám.
Nastalo ticho.
Zírali jsme na sebe a nikdo se neměl k tomu, aby promluvil.
Instinktivně jsem se posunul blíž k Taemu a způsobil tak, že se naše ramena dotkla.
,,Týjo..." vydechl Yoongi. ,,Já tomu pořád nedokážu uvěřit."
,,Nechápu, že jsme si ničeho nevšimli." dodal Jimin.
Znovu nastalo ticho a Jimin s Yoongim se otočili na Namjoona jestli k tomu taky něco řekne.
Joon si zajel rukou do vlasů a zatvářil se poněkud provinile než odpověděl.
,,Já jsem to vlastně tak trochu věděl..."
,,Cože!?" vykřiknul Yoongi. Jimin se vzápětí přidal, podíval se na mě a zatvářil se dotčeně.
,,Tys to řekl Namjoonovi a nám ne?"
,,Já mu to vlastně neřekl. Přišel na to sám a potom už jsem musel s pravdou ven."
,,Mohl jsi nám to říct. Jsme tvoji přátelé a tímhle se na tom nic nemění."
Jiminova slova mě zahřála u srdce.
,,Jimin má pravdu. Je nám jedno jestli se ti líbí holky nebo kluci. Nezáleží na tom." dodal Yoongi a usmál se na mě. Jeho pohled se ode mě poté odtrhnul, přesunul se na Taehyunga a zvážněl. ,,Ale ty..." Yoongi se na Taeho zamračil. ,,...jsi nám všem lhal. Lhal jsi a donutil nás vinit Jungkooka z věcí, za které jsi mohl ty."
Tae sklopil hlavu k zemi a nijak se nebránil.
,,Yoongi prosím." zašeptal jsem a vynutil si tak jeho pozornost. ,,Tae už se za to všechno omluvil a mrzí ho to..."
ČTEŠ
Král může být jen jeden ( Vkook )
FanficJungkook je králem školy. Spolužáci mu buď podlézají a nebo se ho bojí. Co se ale stane, když do školy přijde nový student Taehyung, kterého si hned všichni zamilují a pomalu začíná přebírat Jungkookovo místo? Jungkook a Taehyung se už od začátku ne...