Yüzleşme

198 19 0
                                    


Büyü Rezervi: 11 saniye

Para: 400 gümüş

Silahlar: Ahşap Yay + Kısaltılmış Demir Kılıç

Bilinen Büyüler: İyileştirme(1 BR/s)

Tulkas ertesi gün kahvaltıdan sonra yola çıktı. Gelirken kullandığı yolu bugün çok daha iyi bir halde yürüyordu. Kesesindeki gümüş 400'e çıkmıştı. Bir büyü öğrenmişti. Dünkü büyüsel görüntünün güzelliğini düşündü. Güneşin açık renkli altın ışığının iyileştirici gücü...

Tulkas ellerinden gelen ışığı fark etti. Kahretsin! yine yanlışlıkla büyüyü başlatmıştı. Görüntüyü aklına getirmemesi gerekiyordu. Bugünkü büyü rezervinden şimdiden 3 saniye kaybetmişti bile. Yani 8 saniyesi kalmıştı. Acil durumlar için saklaması gerekiyordu. Dün rezervini tükettiği için bugünkü rezervi 11 saniyeye çıkmış olmalıydı.

 Ertesi gün, Nehirdalının köprüsüne varınca Tulkasın kalbi korkuyla kaplandı. Evlerin yarısı yanmıştı. Lordun gönderdiği yardım ekibi 1 gün önce oraya varmış olmalıydı. Tulkas onları bulabilmek için biraz dolaştı. Babasını aradı. Ama yoktu. Babasından hiç bir iz yoktu. Tulkas yanmış evinin önünde öylece durdu. Babası ölmüş olsa bile bir iz kalırdı. Ama yoktu. Bu onun yaşadığına dair bir umut demekti. Köyden ayrılmadan önceki umut gibi.

Tulkas bir torba buldu ve yanmış evinin küllerinden biraz koydu. Sonra ejderi yaralayan muhafızın kılıcını aradı. Onu ejderin çökerttiği evin 30 metre ilerisine fırlamış şekilde buldu. Üzerindeki kan kurumuştu. Ejdere dair başka iz bulamadı fakat bunlar yeterliydi. Güneş batıyordu. Evinin, babasının odasının olduğu taraf yanmış, kendi tarafı yanmamıştı. Tulkas, son kez kendi yatağına yattı. Gözyaşları akarken "Güneşli Denizi" düşündü. Ellerinde oluşan altın ışıklarına baktı. Işık 8 saniye sonra sönerken, gözyaşları çenesinden boynuna damladı. Ve uyudu.


DreadraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin