Sevimli Tatlı Yeni Kitapcıklar

152 17 0
                                    

Büyü Rezervi: 14 saniye

Para: 484 gümüş

Silahlar: Ahşap Yay + Keskinleşmiş Kısaltılmış Demir Kılıç

Envanter: Meridianın Küresi + Gümüşümsü Cevher +Binek Atı

Bilinen Büyüler: İyileştirme(1 BR/s) + Alev Rüzgarı(1 BR/s)      

 Farangar: "Kütüphanemi sömürdün Tulkas. Bu kitapları ileride doğacak çocuğum için saklıyordum."

Tulkas: "Kusura bakmayın Usta Farangar. Söz veriyorum usta olduğum zaman onları yerine koyacağım. Bu arada size bir sorum olacak. Bu büyü kitaplarını kim oluşturuyor?"

Farangar: "Açıkcası bilmiyorum. Bir çeşit büyü ile olabilir, bu kitaplar genelde geçmiş uygarlıkların harabelerinde bulunuyor. Bir büyücünün yeni bir kitap oluşturabildiğini kendi gözlerimle görmedim. Duydum tabii fakat boş dedikodudur büyük ihtimalle. İnsanlar inandırıcı yalanlarla iyi para kazanabiliyor. Neyse! Söyle bakalım ne istersin. Başlangıç seviye büyüler kütüphanenin en üst rafında, diğerlerinin seviyesi yüksek. Büyüyü başlatmak için rezervin bile yetmez o yüzden hiç bakma. Ayrıca öğrenmesi de daha zordur. Kısaca şöyle açıklayayım:"

Giriş büyüleri: Sıradan insanlar hemen bu büyüyü başlatabilirler. Rezerv tüketimleri 1-5 saniye arasındadır. Alev püskürtme, iyileşme, cam ward, korku, sakinlik, tahta deri, iskelet diriltme

Çıraklık seviye büyüler: Yaklaşık 1 aylık büyü rezervi büyümesiyle yapılmaya başlanabilen büyülerdir. Büyü kullanımları, büyü başına 40 saniyelik büyü rezervinden başlar. Ateş topu, hızlı iyileşme, hircine kurtu çağırımı, ölü diriltme, taş deri, buz mızrağı vs

Usta seviye büyüler: Bu seviye büyülerin en rezerv dostu olanını başlatmak için en az 1 yıllık büyüme gerekir. Büyü başına ortalama 400 birim büyü rezervi gereklidir. Dondurucu Alan, Ateş cini çağırma, sağlam ward...

Uzman seviye büyüler: Büyüsel olgunlaşmaya hayatın adanmasıyla ulaşılabilen büyülerdir. Uzman büyücüler, stratejileri gereği büyüsel kabiliyetlerini gizlediği için, bu seviye kapsamındaki büyüler bilinmiyor. Genelde her Lordun bir kraliyet büyücüsü vardır. Farangar bu seviyededir.

Tanrısal seviye büyüler: Uzman seviyenin ötesindeki aşamadır. Nadir elf büyücüleri bu seviyeye gelmişlerdir. Onlar kendi içerisinde toplanarak "psişik kanun" denen örgütü kurmuşlardır. Örgüt önceden bir ada üzerinde bir merkeze sahipti. Fakat o merkez, ada ile beraber kayboldu.

Tulkas rafları saydı. Sadece 5 adet raf vardı. En alttaki raf boştu.  4. seviyedeki rafta ise bir kaç tane kitap vardı. 

Farangar: "Bir adet ward büyüsü var. Zayıf bi koruma büyüsü fakat işini görür. Tahta deri var. Derini tahta kadar sert yaparak yara almanı engeller. Taş deri ve demir deri de var fakat onlar ileri seviye. Kıvılcım büyüsü var. Büyücüleri titretirken aynı anda rezervini de boşaltır. Ayaz büyüsü var. Tıpkı bugünkü ejderin nefesi gibi. Tabii daha zayıf hali. Hmm bakalım başka neler varmış. Ölü çağırma... Fakat bu o kadar güçsüz ki ancak bi iskeleti çağırabilirsin. Korku büyüsü var. 

Tulkas: "Alev büyüsünün ikinci seviyesini de istiyorum efendim."

Farangar: "O biraz daha pahalıydı Tulkas, Normalde 2. seviye büyüler 500 gümüş. Fakat senden fark olan 200 gümüş alacağım. Anlaştık mı? Tamam. 2. seviye ateş büyüsü, ateş topu. Bununla uzaktaki bir hedefi vurabilirsin. Hasarı daha büyüktür ama rezerv isteği de büyüktür. 14 saniyelik rezervinle bunu henüz kullanamazsın."

Tulkas: "Anladım efendim. Onu, ward büyüsünü ve korku büyüsünü istiyorum. Buyrun 200 gümüşünüz."

  Kitapları aldıktan sonra Tulkas handaki odasına gitti. Ulva ile sabah buluşacaktı.Hemen kitapları incelemeye koyuldu. Ward büyü görüntüsünde havada asılı duran, camdan bir kalkan vardı. Basit, yuvarlak ve camdan bir kalkan. Kitabın son sayfasında kitap görülmesi çok zor olan bir cama dönüştü. Tulkasın parmakları içinden geçerek yere çarptı paramparça oldu ve yok oldu. 

 İlizyon kitabını eline aldı Tulkas. Bu korku büyüsüydü. Kitabı açtığında karşısına çıkan görüntü, Tulkasın babasının bir ejder tarafından köşeye sıkışmış haliydi. Babasının elinde hiç bir silah yoktu. Tulkas gerçekten korkmuştu. "Hayır." Sayfaları çevirdikçe ejder babasına yaklaştı. "Bu sadece bi kitap" Son sayfaya yaklaştıkça ejder hırlar gibiydi. Dişleri ortadaydı. Sondan bir önceki sayfada ejderin açılmış çenesi babasının gövdesine fırlamıştı. Son sayfayı çevirdiği anda Kitap kızıl kana dönüşüp tulkasın kucağına boşaldı. Tulkasın gözyaşları yanaklarına boşaldı. Bunu beklemiyordu. Kucağındaki kırmızı renk ve ıslaklık hemen kayboldu. Büyü öğrenmek işte buydu. İlk büyünüz her zaman kendi üzerinize oluyor. Böylece başkalarına yapmadan önce onların nasıl hissedeceğini biliyorsunuz.

 2. seviye alev büyüsünün kitabı 1. seviyesinden yaklaşık 4 kat daha kalındı. Kitabın görselleri bir kamp ateşinin giderek büyüyen şekilde Alev almasını gösteriyordu.  Yaklaşık yarım saat boyunca sayfaları çevirdi. Kitap gittikçe parladığı için gözleri acımaya başlıyordu. Bunun bi tık ilerisi çıplak gözle güneşe bakmak olacaktı. Kitabın son sayfalarına doğru kitabın içerisindeki kamp alevi o kadar gerçekçi,büyük ve canlı bir hal almıştı ki Tulkas yanan odunun çıtırtılarını duyuyordu sanki. Tulkas son sayfayı çevirdiği anda kitap patladı.

 Tulkasın başı beladaydı. Canı yanıyordu. Hemen üzerindeki tişörtü çıkarttı ve tekmeleyerek söndürdü. O anda alnı tekrar acıdı. Arkasında bir çıtırtı duyuldu. Samanlı yatak yanıyordu. Elindeki her şey ile söndürmeye çalıştı. Fakat hancı bir kova su getirene kadar yatak kül olmuştu. Hancıya yatak için 20 gümüş daha ödedi. Geriye 249 gümüşü kalmıştı.

DreadraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin