Buğday Tarlaları

125 17 0
                                    

Büyü Rezervi: 15 saniye

Para: 249 gümüş

Silahlar: Ahşap Yay + Keskinleşmiş Kısaltılmış Demir Kılıç

Envanter: Meridianın Küresi + Gümüşümsü Cevher +Binek Atı

Bilinen Büyüler: İyileştirme(1) + Alev Rüzgarı(1) + Alev Topu(40) + Korku(1) + Cam Ward(1)      

 Tulkas erkenden kalkıp ahıra gitti. Ulva henüz gelmemişti. Güneş doğup yükseldikten sonra ancak gelebildi. Tulkası görür görmez Ulvanın ağzı şaşkınlıkla açıldı.

"Hey, kirpiklerine ne oldu?"

"Sorma, akşam büyü kitaplarıyla bi sıkıntı oldu."

"Umarım sonun kendini patlatmak olmaz. Pek çok kaçık büyücü öyle öldü biliyorsun değil mi?"

"Evet evet neyse işimize devam edelim mi?"

 Tulkas ile Ulva ahırdan atlarını alıp yola koyuldular. İkisi de at sürme konusunda tecrübeleri olmadığı için hala çok tuhaf geliyordu. Fakat atlar, binicilerinden daha zekiymiş gibi ne yöne gitmek istediklerini anlıyor ve gidiyordu.  Yürür adımla tarlaların yanından geçtiler. İleride 2 adet tepe ve bir ağaç sanki yürüyor gibiydi. Fakat Tulkas okuduğu kitaplardan onların başka bir şey olduğunu biliyordu.

 Tulkas:" Hey ulva şunlara bak 2 mamut ve 1 dev."

Ulva: "Onlara pek yaklaşmasak iyi olur."

-" Neden?"

-"Onlar sadece çok yaklaşmadığımız sürece saldırgan değiller. Fakat buna rağmen Akçay kışlalarının zaman zaman boşalmasına sebep oldular. Bırak rahat rahat mamutlarını bir kaç zavallı çiftçinin tarlasına sürsünler. Doyunca giderler."

-"Yazık. Bu arada Meridianın manastırı nerede biliyor musun?"

-"Onu neden bilmek istiyorsun Tulkas?"

-"Bunu buldum ve sanırım Meridia benimle konuştu. Bir görevi varmış."

-"Ne? Şimdi de bela prensesinin görevlerini mi üstleneceğiz? Şaka yapıyor olmalısın."

-"Bana büyük bir ödülden bahsetti. Şafak kıran olabilir."

-"Bak bu işleri değiştirir." dedi Ulva gülümseyerek. Tulkas, Ulvanın gülümsemesine bakakaldı.

-"Amma baktın be keltoş."

Tulkas gözlerini yuvarladı. Kaşlarının yeniden çıkmasını sabırsızlıkla bekliyordu. Kendini çirkin hissetti. Ve Ulva ile konuşurken başka tarafa bakarak yüzünü saklama dürtüsü doğdu. Kuzeye gidiyorlardı. Haritaya göre ilk SeherYıldızı şehrine varacaklar. Oradan doğuya dönerek Kışyarı'nı önlerine alacaklar. Söylentilere göre Kışyarı önceden çok gelişmiş bir şehirmiş. Fakat büyü kolejinin bulaştığı bir olayda şehrin büyük kısmı yıkılmış.

DreadraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin