Akçay II

155 16 0
                                    

Büyü Rezervi: 14 saniye

Para: 400 gümüş

Silahlar: Ahşap Yay + Kısaltılmış Demir Kılıç

Envanter: Araştırma Malzemeleri + Meridianın Küresi + Gümüşümsü Cevher

  Bilinen Büyüler: İyileştirme(1 BR/s)  

 Farangar: "Bu ejder kanı mı? Aferin Tulkas aferin. Işte öldülün. Ama bunu benden aldığını kimseye söyleme. Ayrıca binaların içinde ve etrafında kullanma. Yasal bir büyü değil."

//100 gümüş eklendi

Farangar onlarca kitabın arasından mor bir kitap çıkarıp Tulkasa verdi. Kitap yine başlıksızdı. Tulkas teşekkür edip kral salonundan ayrıldı. Bu sefer handa konaklaması gerekiyordu. 15 gümüşe oda ve yiyecek aldı. 

Yatağına oturup büyü kitabını eline aldı. Ön yüzünde Alev kabartması vardı. Ilk sayfayı açtı. Sayfa simsiyahtı. Tulkas sayfaları çevirdi. Siyah. Siyah. Siyah... Tulkas hiç bir sayfayı atlamak istemiyordu.

 Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah.Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah. Siyah...

  Tulkas son sayfayı çevirdi.

Tulkas son sayfada karanlığın içindeki mumu gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tulkas son sayfada karanlığın içindeki mumu gördü. Gördüğü anda kitap kızıl ışıkla parlamaya başladı. Tulkasın avuçlarının içi alev aldı. Tulkasın tuttuğu kitap, avucunun içindeki alevle tutuştu. Kitap git gide büyüyerek ateş topuna dönüşü. Isı yüzünü yakıyordu. Tulkas geriledi. Isıdan sadece elleri etkilenmiyor gibiydi. Alnında bir acı hissetti. Hemen sonra Tulkasın kucağından yükselen alev kayboldu.

 Tulkasın odası fazla ısınmıştı ve terletiyordu. Handan çıktı ve biraz yürüdü. Hanın hemen yanında 3 tane dükkan vardı. Tulkas, meridianın küresini satmayı düşündü fakat pek hevesli değildi. Şu an paraya sıkışık olmadığı için, bunu sonraya erteledi. Fakat demirciye gitmeliydi. Kılıcı oldukça körelmişti. 

DreadraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin