Yol..

104 18 1
                                    

Büyü Rezervi: 15 saniye

Para: 235 gümüş

Silahlar: Ahşap Yay + Kısaltılmış Demir Kılıç

Envanter: Meridianın Küresi + Gümüşümsü Cevher +Binek Atı

Bilinen Büyüler: İyileştirme(1) + Alev Rüzgarı(1) + Alev Topu(40) + Korku(1) + Cam Ward(1)

Ulva: Çelik Kılıç + Çelik Donatılı Kalkan + Mithril Tişört + Binek Atı

  Ay gökyüzünde doruk noktasına gelmişti. Bu gece yarısına geldikleri anlamına geliyordu. Bu öldürdükleri 21. kurttu.  Kurtlar neredeyse 10 15 dakika arayla teker teker geliyorlardı. 

 Ulva: "Bu böyle olmayacak. Şu elfin evine gitsek iyi olacak."

 Tulkas: "Ona güvenmiyorum fakat sanırım başka çaremiz yok. Bu sabaha kadar devam edemez."

Ulva: "Eğer bir yanlış yaparsa kafasını patlatırım."

Tulkas buna bir cevap vermedi. Silahlarını ve atlarını alarak elfin gösterdiği tarafa gittiler. Çadırı toplayarak vakit kaybetmediler. Yaklaşık 25 dakika sonra eve vardılar. Bu sırada bir saldırıya uğramadılar. Elf evinin önündeki sallanan sandalyesinde çay içiyordu ve bir kitap okuyordu. Gelenleri görünce endişeli gözlerle

 "Size ne oldu?" diye sordu.

"Ormandaki kurt sürüleriyle bazı sıkıntılar oldu. Müsade ederseniz sizde kalmak istiyoruz." Dedi Tulkas.

Elf: "Tabii buyrun buyrun içeri geçin. Yorgun olmalısınız. Size odanızı göstereyim. Beyefendi için bu oda uygun. Hanımefendi için.. pardon isminiz nedir?"

"Ulva."

"Buyurun Ulva hanım en güzel odam sizindir."

"Teşekkürler, kusura bakmayın sizi de rahatsız ettik."

"Ne demek ne demek buyrun dinlenin. Beyefendi siz de odanıza geçebilirsiniz." Diyerek Tulkasa bir odanın kapısını açtı. Tulkas temkinliydi. Ulvaya baktı. Ulva ona sorun yok bakışı attı. Tulkas odaya girdi fakat dışarıdakilere kulak kabarttı.

"Buyurun Ulva hanım hoş geldiniz hoş geldiniz. Size odanızı göstereyim." 

Kapı kapanma sesi.

İkisi de diğer odaya girmişler gibi görünüyordu. Sesler daha boğuktu.

"İşte burası yatağınız Ulva hanım. Bir ihtiyacınız olursa hemen beni çağırın. Dibinizdeki odada olacağım. İsterseniz size rahmetli karımın geceliklerini vereyim. Daha rahat uyursunuz. Bir dakika bekleyin."

Ulva:" Hayır gerek yok böyle iyi. İyi geceler."

Kapı açılma sesi.

Kısa süre sonra elf: "Buyurun Ulvacım eski karımın gecelikleri. Umarım beğenirsiniz."

Ulva: "Bu ne lan bunun her yerinde delikler var. Istemiyorum çık yatıcam."

"Kızmayın kızmayın, çıkıyorum iyi geceler."

Kapı açılıp kapanma sesi. Yoksa bu gevşek elf Ulvaya ahlaksız bir şey mi ima etmişti. Tulkas sinirle köpürdü. Fakat sinirine hakim oldu. Onlara evlerini açan bu elfin hemen üstüne yürümemeliydi. Elf kendi odasına gitmişti. Şimdilik sorun yok dedi kendi kendine. Yatağa uzandı.

  Kendi kapısının açıldığını duydu. Dönüp baktığında Ulvanın geldiğini gördü. 

Tulkas:"Ne oldu?"

Ulva:" Boşver. Burada güvende hissetmiyorum. Arkanda yatıcam çadırdaki gibi."

 Ulva da kendi sinirine hakim oluyor gibiydi.

"Tamam. Yarın hemen yola koyulacağız." 

Sırt sırta yattılar.

DreadraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin