Akademisyen

96 18 0
                                    


  Don Alt Trup, bir akademisyendi. Onu En iyi tanımlayan kelime buydu. Hayatını araştırmalarına adamıştı. Sanıyordu ki bunun sebebi erken yaşta ölen annesiydi. Onu geri getirebilme hayaliyle ölüm büyüsünü kovalamıştı. Hala annesini temelli geri getirebilecek tekniği bulamamıştı. Fakat canlandırdığı ölülerin yaşam süresini bir kaç haftaya kadar uzatabilmişti. Daha sonra cesetler toza dönüyor ve kullanılamaz oluyordu.

 Araştırma mekanı olarak meridianın tapınağını seçmekle çok iyi etmişti. Kilitli kapıları güvenliydi. Yakınlardan geçen yolcuları ölüm büyüsü araştırmaları için malzeme olarak kullanıyordu. Bazı haydutlar da tapınağı yağmalama hayaliyle gelirdi. Onların hiç birini kaçırmamalıydı. Şimdiye kadar hepsini yakalayabilmişti. Birisi kaçarsa buranın lanetli olduğunu yayarlar, o zaman da denekleri azalırdı.  Geçen gün yakaladığı haydut üzerinde çalışıyordu. Adam tam ölmemişti. O tam ölümle yaşam arasındaki çizgiye adım attığı anda ruhu çıkartıp geri vücuduna sokacak, böylece adam tam ölmeden... ölü olacaktı. Bu ölü geçirdiği süreyi uzatabilirdi. İşte adam son nefesini vermek üzereydi. Dışarıda da gürültüler oluyordu. Lanet iskeletler bazen birbirleriyle dövüşüyorlardı. Neyseki yedekleri vardı.

  Adama ruh tuzağı büyüsü yaptı. Büyü kristali dolar dolmaz ruhunu vücuda geri yolladı ve izledi. Adamın vücudu değişti, göğüsleri çıktı ve saçları uzadı. Adam bir kadına dönüşüyordu. Trup, ne olduğunu anlayamadı. Böyle olmamalıydı! Yanlış kristali kullanmış olamazdı değil mi? Tapınaktaki karanlık zihnini mi karıştırıyordu yine?

 Ceset elini uzatıp Trup'un yanağını okşadı. Annesinin sesiyle "Don alt, vazgeç" dedi. Trup'ın gözleri doldu. Annesinin ruhunun bulunduğu kristali kullanmış olamazdı. Hayır! Annesini yitirmenin korkusu tüm benliğini sardı. Göz bebekleri büyüdü.Korkuyordu. Çok korkuyordu. Anormal derecede. 

 Bu sırada Trup'ın göğsüne bir ok girdi. Akciğerinden birini deldi. Trup öfkeyle ayağa kalktı.

 "Kim var orada?" diye bağırdı. Kim kutsal mabedini kirletmeye cüret edebilirdi. Tüm büyü rezervini çağırarak Alev cinini çağırdı. Trup bir insandı. Fakat alev cinleri de yeterince güçlüydü.

DreadraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin