6. fejezet

234 17 1
                                    

Damian szemszöge

Barttal gyorsan visszatértünk a Bat-barlangba, ahol gyorsan átöltöztünk és elindultunk apámhoz. Amikor megérkeztünk a tetőre. Apám nem volt egyedül.
-Ti mit kerestek itt?- kérdeztem ahogy megláttam Razamot és Mar'i-t.
-A többieknek máshova kellet menniük. Kellet a segítség szóval mi jöttünk.- mondta Razam.
-Halkan itt vannak.- jegyezte meg Mar'i.
-Helyezkedjetek.- mondta apám komoran. Mar'i és Razam bólintott mielőtt átmentek egy másik háztetőre. Bartal apám mellet maradtunk és lenéztünk a Deathstrokera, de nem volt egyedül, ahogy apám mondta Anubis és Angel is ott volt mellette, de más is volt ott. Egy fekete ruhás és maszkos fiú volt az egyik, Amon. A másik egy lány volt sárgás és fehéres ruhában, Starlight. Deathstrokeék partnereik. Mar'i-ék ellenfelei. Hirtelen egy bagoly maszkos fekete és arany ruhás ember jelent meg a tetőn több hasonlóan öltözött emberrel. Egyből felismertem az embert, Talon a híres orgyilkos és a Baglyok Bíróságának egyik tagja. Mind csöndben figyeltük, hogy mi történik.
-Á, Slade Wilson és az édes kis lányai. Látom hoztatok magatokkal kutyákat is.- szólalt meg Talon.
-Itt vagyunk, megkaptuk az üzeneted.- mondta Deathstroke komoran.
-Hát akkor tudjátok, hogy visszatértünk.- mondta Talon.
-Térj a lényegre.- mondta Deathstroke komoran.
-Rendben, arra gondoltam, hogy egesíthetnénk erőinket. Együtt erősebbek lehetnénk. Könnyen legyőzhetnénk a Denevért és társait. Könnyen át vehetnénk az uralmat a város fölött.- kezdte Talon. -Megszabadíthatnánk együtt először ezt a várost aztán az egész világot.-
-Nem felejtettél el valamit?- kérdezte Anubis.
-Mit? Még mindig haragszotok amiatt? Az a múltban volt, nem tudnánk esetleg túllépni rajta?- kérdezte Talon.
-Te megölted az anyánkat! Hogy tudnánk azt elfelejteni? Hogy tudnánk megbocsátani azért mert megölted őt?!- kiáltotta Angel. Akkor Angel és Anubis tényleg testvérek és mind ketten Slade lányai. Érdekes. Vajon Talon mennyi ideje ismeri őket.
-Ja, ti vagytok azok? Olyan rég láttalak titeket. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire hasonlítotok anyátokra.- mondta Talon.
-Te...- kezdte Angel és Anubis, de Slade, az apjuk közbe vágott.
-Elég ebből.- mondta komoran mire a lányai csöndben maradtak.
-Végre rájuk szóltál. Nem tetszett a stílusuk.- mondta Talon.
-Ne beszélj így a lányaimról.- mondta Slade.
-Hmph, nem tehetek róla, hogy nem nevelted meg őket.- mondta Talon.
-Még egy szó róluk és neked véged.- mondta Slade komoran.
-Jó, na de mit mondasz az ajánlatomra?- kérdezte Talon.
-Nem, mi sosem fogunk neked segíteni és ha ezt a várost akarod akkor rajtunk át vezet az út.- mondta Slade.
-Reméltem, hogy majd másképp döntesz. De ha te ezt szeretnéd akkor legyen így.- mondta Talon.
-Ezt szeretném.- mondta Slade ahogy elővette a kardját.
-Hát akkor készüljetek a fel a halálra.- mondta Talon ahogy elővett egy pár dobó kést az oldalán lévő kis zsebekből. A mögötte álló katonák is elővették a fegyvereiket és neki rontottak Sladeéknek. Egyre több és több katona jelent meg. Starlight varázslatot használt. Amon egy fejszével rontott neki a katonáknak. Sladere sok katona támadott ezért a két lánya indult Talonért. Felváltva támadták meg az embert.
-Nem rossz törpék.- mondta Talon ahogy hátra lökte a két lányt. A két lány ez nem állította meg, gyorsan újra neki rohantak. Talon egyszerűen hárította a támadásaikat. De a két lánynak sikerült egy párszor megvágniuk Talont, de sajnos nem értek sokat velük.
-Olyan rég láttalak titeket maszk nélkül. Mit szóltok, ha megnézem mennyit változtatok azóta?- kérdezte Talon ahogy elővett valamit az egyik zsebéből. Füstbomba. Hirtelen le is dobta, az egész tetőt füst borította be. Szerencsére a maszkom olyan amivel a füstön is át lehet látni. A két lány egymásnak háttal állt a füstben és körbe-körbe néztek.
-Vajon kivel kezdjem először?- hallatszott Talon hangja a füstben. A két lány egyre gyorsabban nézett körbe fegyvereikkel a kezükben. Támadásra készen a két lány tett egy pár lépést egymástól. A füst már kezdett eltűnni. Ekkor támadott Talon.
-Hugi!- kiáltotta Anubis mielőtt ellökte Angelt Talon útjából. Ennek ár az volt, hogy Talon a tetőn található egyik légkondinak lökte a lányt. A lány felült a légkondi falának támaszkodva, gondolom még mindig fájt a háta az ütéstől.
-Anubis!!- kiáltotta Angel a többiekkel együtt, de a katonák elállták az útjukat.
-Hát akkor kezdjük veled, mindig is te voltál az idegesítőbb számomra. Sosem lehet megszabadulni tőled. Te kis pokolfajzat.- mondta Talon ahogy az előtte ülő lányra nézett.
-Most sem fogsz megszabadulni tőlem.- mondta a lány ahogy elővett volna valamit, de Talon megállította azzal, hogy a kardját a nyakához mutatta.
-Na nézzük, hogy nézel ki maszk nélkül.- mondta Talon mielőtt az egyik kezével megfogta és levette Anubis maszkját. MI?!! VIVI?! Nem, ezt nem hiszem el. Miért??
-Hát sokat nem változtál azóta mióta utoljára láttalak.- mondta Talon ahogy felemelte a kardját. -De még mindig nem hasonlítasz apádhoz, hiányzik a sebhely. Had segítsek annak megszerzésében.-

Slade's DaughtersOù les histoires vivent. Découvrez maintenant