23. fejezet

74 8 2
                                    

Kayla szemszöge:

Miután elmeséltem a látomásomat a tükörben láttam Barbi egyből a telefonjáért nyúlt.
-Nem veszi fel.- mondta, egy pár pillanat múlva aggódva.
-Anya, ne telefonozz vezetés közben.- mondta Ryan.
-Jó, rendben, próbáljátok meg felhívni helyettem.- mondta Barbi, ahogy hátra nyújtotta a telefont nekünk. Én gyorsan elvettem a kezéből és azt tettem, amit Barbi mondott. Többször is próbálkoztam, de egyiket sem vette fel Vivi.
-Nem veszi fel.- szólalt meg Ryan.
-Többször is próbáltuk felhívni.- tettem hozzá, mire Barbi egy sóhajjal válaszolt. Észre sem vettük, hogy mind eközben meg is érkeztünk Bruce nagypapához.
-Maradjatok itt és viselkedjetek rendesen.- mondta Barbi, ahogy megállt, hogy kiszáljunk.
-Rendben, vigyázz magadra anya.- mondta Ryan, mielőtt kiszállt a kocsiból.
-Légy nagyon óvatos.- mondtam, mielőtt én is kiszálltam a kocsiból.
-Sietek.- mondta Barbi mielőtt intett nekünk és elhajtott. Megvártuk míg a kocsi eltűnt a lathatárról, csak utána mentünk be a villába. Bent egyből a Batbarlang felé vettük az irányt. A lépcsőn lefelé több hangot is hallottunk.
-Úgy néz ki nincs egyedül.- jegyeztem meg.
-Igen, biztos ezért nem köszöntött minket az ajtóban.- szólalt meg Ryan, ahogy sétáltunk lefelé. -Bruce nagypapa!!!- kiáltotta Ryan egy mosollyal, ahogy lerohant a lépcső aljára.
-Idióta...-jegyeztem meg egy sóhajjal, ahogy utána rohantam. Ryan megállt a lépcsőtől egy pár lépésre. Odasétáltam mellé, mielőtt felnéztem.   Bruce a székében ült, egyik oldalán egy idősebb, fekete hajú fiú állt barna dzsekiben. Mellette egy talán korunk beli fekete hajú fiú állt. A két fiú nagyon hasonlított egymásra, biztos, hogy testvérek. A tekintetemet a harmadik idegen felé fordítottam. Neki is fekete haja volt. Egy zöld és arany ruhát viselt a férfi. Viszont azt kell mondanom, hogy nagyon emlékeztetett valakire, na de kire? ....Megvan! Hasonlított Hanzora és Riára.
-Ryan! Kayla!- kiáltott fel Bruce meglepetten. -Ti mit kerestek itt? Már ezerszer megmondtam a lányoknak, ha babysitter kell szóljatok előre.- mondta Bruce egy sóhajjal.
-Papa, ők kik?- kérdezte Ryan egyből.
-Ez most nem fontos.- mondtam Ryannek, ahogy Bruce szemébe néztem.
-Mi a baj? Mi történt?- kérdezte Bruce komolyan. A három ismeretlen csak csendben figyelt.
-Viviék bajban vannak.- felelte Ryan. A szemem sarkából láttam, hogy ennek hallatán a zöld és arany ruhás férfi egy pillanatra úgy nézett, mintha egy szellemet látott volna.
-Volt egy látomásom és-- már kezdtem volna magyarázni, de hirtelen a fájdalom belenyilalt a fejembe. -Jaj, ne....- nyögtem ki, ahogy egyből a fejemhez kaptam. Egy újabb látomás.
-Kayla!!- kiáltotta Bruce és Ryan egyszerre, ahogy a földre rogytam és minden elsötétült.

Hanzo szemszöge:

Gyorsan felpattantam a motoromra anya régi íjával és 'apa' kardjával a hátamon. A kardot anyától kaptam a szülinapomra, azt mondta, hogy régen apáé volt, amikor kicsi volt. Gyorsan el is indultam. Az úton elhajtottam Barbiék előtt is. Sietnem kell. Egy kis idő útán sikerült megérkeznem a liga főhadiszállásához, azaz Slade nagypapához. Ő a liga fő vezetője, anya pedig a másik vezetője. Szeretek itt lenni, itt mindig akad valaki akivel tudok párbajozni, valaki olyan, aki tényleg tud harcolni. Annak ellenére, hogy engem a legjobbak tanítottak, néha még rám is fér a gyakorlás. Minél többet gyakorlok, annál erősebb leszek, annál könnyebben tudom megvédeni anyáékat. Mikor megérkeztem gyorsan leparkoltam a motort és lepattantam róla. Az íjamat a kezembe vettem és elindultam befelé. Az ajtó nyitva volt és két ember hevert előtte kiütve. Remélem nincs késő és még időben jöttem. Ahogy beljebb mentem egyre több testet láttam szanaszét heverve. Az egyik folyosó végéről hangokat hallottam. Volt közte ismeretlen és ismerős hang is.
-Anya! Ria!- kiáltottam, ahogy végig rohantam a folyosón. Egy nagy teremhez értem. A terem egyik oldalán állt anya és Slade nagypapa, a másikban egy nő állt egy sötétbarna ruhás alakok között.

Slade's DaughtersWhere stories live. Discover now