10. fejezet

203 10 3
                                    

Vivi szemszöge:

A következő pár hét gyorsan és egész jól telt. Annyira nem rossz ez az együtt lakás, egész jól kijön mindenki mindenkivel. Mar'i és Lili legjobb barátnők, Rex és Razam nem utálják egymást, ők is jó barátok lettek. Barbit és Bartot nagyon jó érzés szívatni azzal a gyönyörű képpel és olyan jó új beszólásokat találtunk ki nekik Damiannel, de néha a többiek is segítettek nekünk. Szegény hugica, Bartot nem sajnálom, ő hozta ezt magára. Na mindegy, néha beszéltem apával is, Barbi nem beszélt vele annyit. Kettőnk közül én vagyok az apás, Barbi mindig anyuci pici lánya volt én pedig apuci pici szörnye. Talonnal csak párszor futottunk össze és amikor összefutottunk akkor is gyorsan eltűnt, úgy érzem, hogy valami nagyot tervez. Amikor még nem Talonnal foglalkoztunk, akkor vagy más szuper gonoszokat kaptunk el vagy segítettünk Brucenak vagy Jasonnékkel beszéltünk, taliztunk vagy strandoltunk vagy mozi maratont tartottunk. Borzalmasak azok a napok, én általában horrorra szavazok, Barbi viszont folyton ellene szavaz Barttal mindig vígjátékot vagy animációt szeretne, Damian vagy horrorra vagy thrillere szavaz, Razam és Rex mindig akciót akar, Lili és Mar'i romantikára szavaz általában. Általában órákig szoktunk vitatkozni azon, hogy mit nézzünk. De a legtöbbször csak pizzát zabáltunk és videó játékoztunk, mint most.
-Ez nem igazság!!- kiáltotta a húgom ahogy letette a kontrollert maga elé a földre, Bart mellette ült a földön. Én csak mosolyogva ültem Damian mellett a kanapé egy másik kontrollerrel a kezemben.
-Csalók!!- kiáltotta Bart ahogy ő is letette a kontrollerét és felénk fordult. A TV-ről levettem a tekintetem és a többiekre néztem.
-Új szabály!!! Új szabály!!- kiáltotta Rex ahogy kicsit idegesen, mellettünk a kanapén ahogy felemelte a kezeit.
-Ti ketten soha többet nem játszhattok egyszerre!- mondta Razam ahogy rám és Damianre mutatott.
-Mi van? Nem tehetünk róla, hogy szarul játszotok.- mondta Damian egy vigyorral.
-Mi nem vagyunk szarok, ti csaltok!!- mondta Bart.
-Mindig kinyírtok minket!!- mondta Rex.
-Mindig ezt csináljátok!!- mondta Barbi karba tett kézzel.
-Arról nem tehetünk, hogy könnyű megölni titeket.- mondtam egy vigyorral.
-Plusz nem tehetünk arról sem, hogy mi vagyunk a legjobb csapat.- mondta Damian.
-Köcsögök...- motyogta Barbi, mire a vigyorom csak nagyobb lett. Mielőtt még bárki tovább tudott panaszkodni két ismerős alak lépett be a szobába.
-Srácok!!!!- kiáltotta Lili egy óriási mosollyal ahogy Mar'i-val ránk néztek.
-Nem fogjátok elhinni, hogy mit találtunk!!!- kiáltotta Mar'i egy nagy vigyorral az arcán. A többiekkel kérdően néztünk rájuk.
-Itt a karnevál!!!- kiáltották egyszerre vidáman.
-Van óriás kerék, dodzsem, csomó játék, hotdog és a legfontosabb vattacukor!!- sorolta Lili mosolyogva.
-VATTACUKOR!!??- kiáltotta Barbi és Bart ahogy felugrottak a földről. -Mire várunk még??!! Menjünk!!- mondta Barbi egy óriási mosollyal. Tényleg? Vattacukor?
-Ez most komoly? Vattacukor?Csak ez fogott meg?- kérdezte Rex. -Lesz dodzsem is!!!!- kiáltotta egy mosollyal.
-Király lesz! Imádom a dodzsemet!!- mondta Razam is mosolyogva.
-Muszáj mennünk!- mondta Lili ahogy felém és Damian felé fordult boci szemekkel. Damian a főnök a csapatban, neki kell döntenie.
-Én még sosem voltam karneválon...- mondta Mar'i.
-Még egy ok azért, hogy menjünk.- mondta Barbi.
-Légyszi!- mondták mind ahogy Damian felé néztek boci szemekkel. Még mindig nem fogták fel, hogy a boci szemek nem hatnak. Damian felém nézet.
-Ne rám nézz, neked kell döntened.- mondtam mire a többiekre nézett.
-Jó, menjünk.- mondta egy sóhaj után.
-Yay!!- kiáltotta mindenki rajta és rajtam kívül boldogan.
-Remélem jól döntöttél.- súgtam Damian fülébe.
-Én is.- súgta mielőtt a többiek felé fordult. -Aki nem lesz kész 5 percen belül az itt marad.- jelentette ki.
-Rendben, köszi!!- mondták a többiek mielőtt felrohantak a szobáikba átöltözni.
-Bolondok.- mondta Damian ahogy mi is felálltunk és elindultunk a szobáink felé. Mindenki gyorsan átöltözött és elindultunk a karnevál felé. Minden lány shortot viselt, kivéve Mar'i-t ő volt az egyetlen aki szoknyát vett fel.
-Ez nagyon jó lesz!!- mondta Mar'i izgatottan miközben sétáltunk az utcán a karnevál felé. A fiúk hátul mentek, legelöl ment Lili és Mar'i, mögöttük mentem Barbival.
-Olyan sok mindent kell majd kipróbálnod!!- mondta Lili vidáman.
-Nem is tudom hol kezdjünk!! Mehetnének először a hullámvasút hoz.- mondta Barbi egy mosollyal.
-De melyikhez?? Több fajta hullámvasút is van: van szerelmes, van magas és van szellemes is.- sorolta Lili ahogy Mar'i belekarolt vidáman.
-Menjünk mindegyikre!!- mondta Mar'i vidáman.
-Jó, de aztán mit nézzünk meg?- kérdezte Barbi.
-Nem tudom, esetleg az óriás kerék?- mondta Lili.
-Nem, azt a végére kell hagyni.- mondta Barbi egy vigyorral.
-Igaz, azt a filmekben is mindig a végén mennek arra a főszereplők.- mondta Mar'i.
-Ez igaz, akkor azt a végére hagyjuk.- mondta Lili ahogy oda értünk a karnevál bejáratához.
-Na akkor hova?- kérdeztem ahogy beléptünk a bejáraton. Fölöslegesen kérdeztem mert mindenki elrohant kivéve Damiant.
-Ezek hihetetlennek.- mondtam karba tett kézzel.
-Razam és Rex a dodzsemhez rohant. jelentette ki ahogy mellém állt.
-Fogadok, hogy Barbi és Bart kajálni mentek. Lili meg gondolom körbevezeti Mar'i-t.- mondtam ahogy elindultunk.
-Legalább van egy kis nyugalmunk.- mondta egy kisebb mosollyal ahogy megfogta a kezem. Mondjuk azt, hogy a csók után kicsit kedvesebben viselkedünk egymással. De általában csak akkor szoktunk úgy viselkedni amikor csak ketten vagyunk.
-Ez igaz.- mondtam egy mosollyal.
-Mit szeretnél megnézni?- kérdezte ahogy elkezdtünk sétálni.
-Nem tudom...- mondtam mire körbenéztem. A szem megcsillant amikor megláttam az egyik legjobb dolgot a karneválon. -Céllövölde!- mondtam vidáman ahogy megláttam a céllövöldét. Imádom a céllövöldéket!
-Szeretnéd megnézni?- kérdezte a mellettem álló fiú.
-Ez most kérdés volt?- kérdeztem egy mosollyal mire oda sétáltunk a bódéhoz. -Imádom a céllövöldéket!- mondtam vidáman ahogy végig néztem a nyereményeken. Volt egy csomó plüss, bábuk, figurák.
-Egy labda lesz.- mondta Damian az eladónak. Az eladó bólintott és elindult, hogy hozzon 1 labdát. Mire hozott egy labdát megvizsgáltam a
6 fém dobozból álló piramist. Ha minden jól megy, könnyen le tudom dönteni egy dobással.
-Sok sikert.- mondta a fiú ahogy odébb állt. Elmosolyodtam mielőtt a labdát erősen a piramis felé hajítottam. A labda érkezése hatására a piramis gyorsan összeomlott, mindegyik fém doboz ledőlt.
-Szép dobás.- jegyezte meg Damian.
-Mit mondhatok? Profi vagyok.- mondtam egy vigyorral.
-Teljes tarolás 1 labdával, bármit választhatsz.- mondta a fiú a pult mögött. A plüssökre néztem. Úristen!! Van pici Batman plüss is, meg van UNIKORNIS!! Nekem kell az a plüss. Mielőtt még szóltam volt az eladó fiúnak meghallottam egy pár hangot mellettem.
-De anya!- mondta egy kislány, kb. 5 éves lehetett. A bódéban lévő egyik plüssre mutatott. Egy fekete macska plüssre mutatott.
-Sajnálom kicsim, de nem lehet. Már többször is próbáltuk.- mondta az anyukája a kislánynak. A kislány szomorúan fordult le.
-Azt a macskát szeretném.- mondtam ahogy a lány által mutatott plüssre mutatottam. A fiú bólintott ahogy levette a plüsst és oda adta nekem.
-Köszönöm.- mondtam mielőtt a plüssel a kezemben elindultam az anyuka és a lány felé.
-Tessék.- mondtam egy mosollyal ahogy a kislány felé nyújtottam a plüsst. A kislány döbbent arccal nézett felém. -Ha jól hallottam ezt szeretnéd.- mondtam.
-Nekem adod?- kérdezte a kislány döbbenten.
-Igen.- válaszoltam egy mosollyal.
-Köszönöm!- mondta a kislány egy mosollyal ahogy elvette a plüssöt a kezemből. Egy óriási mosoly jelent meg az arcán ahogy magához ölelte a plüssöt.
-Komolyan gondolja?- kérdezte az anyukája ahogy rám nézett.
-Igen, neki nagyobb szüksége van rá, mint nekem.- mondtam egy mosollyal.
-Köszönjük!- mondta a hölgy egy mosollyal.
-Köszönöm.- mondta a kislány ahogy megölelt egem aztán odament az anyjához.
-Nincs mit.- mondtam egy mosollyal.
-Ez nagyon kedves tőled.- mondta az anyuka.
-Ez semmiség.- mondtam egy mosollyal. Én kedves? Ez vicces.
-Inkább nem is zavarunk, további szép estét! És még egyszer köszönjük.- mondta az anyuka.
-Önöknek is további szép estét! Még egyszer is szívesen.- mondtam mosolyogva. A kislány mosolyogva intett nekem még egyet mielőtt elment az anyukájával.
-Ki hitte volna, hogy te kedves is tudsz lenni.- mondta egy ismerős hang mögöttem.
-Mit mondhatok? Tele vagyok meglepetésekkel.- mondtam egy mosollyal. -Csak Barbinak ne mond el.- mondtam ahogy felé fordultam.
-Miért ne? Biztos érdekelné.- mondta vigyorogva. Én csak szemforgatással reagáltam. Hirtelen valamit megláttam a szemem sarkából.
-Barbi?- mondtam halkan ahogy láttam a húgomat az egyik bódé mögé futni. Mi a... -Mi a szöszt csinál az a bolond? Utána megyek, később talizunk.- mondtam ahogy a húgom után rohantam.

Slade's DaughtersWhere stories live. Discover now