Pokoj

379 23 0
                                    



Nevím co to do mě vjelo,  proto jsem s tichým 'Omlouvám se ' odešel pryč. Já vážně nevím co to se mnou teď je, nikdy jsem nebyl takový.
Louis byl hodně zaražený a já se mu nedivím, nevím jestli je to tím, že mám zase špatnou náladu nebo něčím jiným. Bojím se co ještě udělám.
Půjdu si lehnout, potřebuju se uklidnit. Tak snad mi to vyjde i když tomu nevěřím. Stejně se neuklidním.

Dojdu do pokoje a vážně si lehnu, ale po chvíli mi přijde smska od Louise jestli jdu ven. Kde vzal moje číslo když já mu ho nedal? 
Rozhodně Nick protože to chtěl udělat aby to vypadalo, že se Louise nechce a přitom je to naopak. Dal mu na mě číslo. 
Odepsal jsem mu, že nikam nejdu protože jdu spát a dal mi pokoj. 

Pak ke mě přišel zrovna Nick a chtěl si se mnou povídat, ale netuším o čem tak snad ne o Louisovi protože každá věta by obsahovala Louise jméno. 
Naštěstí nechtěl mluvit o Louisovi, ale chtěl mě dostat ven protože půjdou se Zaynem někam a chtějí abych šel s nimi. 
Nevím jestli se mi chce protože můžeme potkat Louise a tomu jsem napsal, že jdu spát a bylo by na nic kdyby jsme ho potkali nebo ne? 

,, Harry půjde i Louis.. Musíme vám něco říct. '' Takže se nejspíš dali dohromady. 

,, Jste spolu, že? '' ,, Ano.. Dali jsme se předevčírem dohromady. '' ,, To jsem rád Nicku. Takže už nikam nemusím když to vím.. Teď jdu spát. Dobrou. '' ,, Zase jdeš spát? '' ,, Jo. Dělá to ten časový posun.. Jsem pořád unavený. Pořád je to čas navíc a já nejsem zvyklý. '' Nick mi přikývl a odešel pryč. 
Jsem rád, že jsem zůstal tady protože nepotřebuju poslouchat jak se dali dohromady a podobně. Podle mě to budou chtít i nějak zapít a já stejně moc nepiju takže bych tam byl zbytečně. 

Samozřejmě jsem sám dlouho nezůstal protože za mnou všichni tři přišli do pokoje a já vyčítal proč jsem nezamkl aby se sem nemohli dostat. Proč mě to před pěti minutama jako nenapadlo? 
Zayn měl v ruce flašku s něčím a netuším co to je, ale pak jsem si všiml, že je to zelená kterou mám dost rád, ale stejně pít nebudu. Nemám dneska náladu na to abych něco pil. 
Hlavně chci být při smyslech kdyby se někomu z nich něco stalo. 

,, Proč jsi nešel ven a místo toho tady chrápeš jako? '' ,, Jak jsem řekl chtěl jsem spát a proto bych ocenil kdyby jste vypadli protože když jsem unavený tak jsem nevrlý a nechci být nepříjemný. '' Nevím jestli odešli všichni, ale já cítil nepříjemný pocit na hrudi. Netuším proč nebo co se stalo, ale je možné aby to bylo z toho, že se Nick dal vážně dohromady s Louisem? 

,, Harry co se stalo? '' zůstal tady se mnou Zayn, který si ke mě sedl a tak jsem udělal totéž. 

,, Nejsi unavený. '' ,, Ne. Jen nechci být tam kde se objeví Louis.. Promiň, ale když tě políbí a pak týden ignoruje a najednou zjistíš, že je zadaný tak to docela bolí. '' ,, Jsi z toho nešťastný chápu to? '' ,, To taky, ale zároveň to Nickovi přeju.. Jsem šťastný za Nicka, ale z toho ostatního jsem nešťastný. '' Zayn mi přikývl takže mě chápe a objal mě. ¨

,, Víš co můžeme udělat? '' ,, Nejspíš chápu a tuším.. Jenže nevím jestli se mi chce. Proč bych to měl dělat? '' ,, Protože Louis ode mě chtěl tvoje číslo a všechno.. Podle mě tě chtěl, ale znáš Nicka. '' ,, Jako jo no.. Hele je to špatný nápad. '' usmál se a zvedl ruce v sebeobraně. 

Mluvili jsme spolu ještě dost dlouho, ale nevadilo mi to. Bylo to prostě povídání s kamarádem, který si na nic nehrál. Mám tyhle chvíle rád protože se dokážu uvolnit jako s nikým jiným. 

Zayn u mě zůstal přes noc abych neměl deprese protože mě dobře zná a nemám to ani v plánu protože se nechci zbytečně nějak svírat kvůli Nickovi s Louisem. 
Tak proč bych měl když Nick vypadá šťastně a to je snad to jediné o co mi jde. 

Šel jsem spát docela brzo a Zayn mě objímal. Bylo mi to příjemné jako pokaždé když mě někdo objímá. Spí se mi pak mnohem líp než když spím sám. 
V noci jsem se stejně vzbudil protože někdo znovu klepal na dveře a to mě netuším proč vzbudilo. 
Byl to Louis který se na mě usmál. Proč jako? 

,, Co chceš? '' 

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat